پیام پنهان یحیی گل محمدی به تیم سپاهان چه بود؟ در این مطلب به بررسی این موضوع می پردازیم و شما با حواشی و شایعات گل محمدی بیش تر آشنا می کنیم. شما کاربران عزیز اخبار ورزشی را در سایت ما می توانید بخوانید.

یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس

در سال های اخیر یحیی گل محمدی موفقیت های زیادی را به عنوان سرمربی ایرانی به دست آورد. او در تیم های زیادی به عنوان سرمربی انتخاب شد و دستاورد های زیادی را از آن خودش کرد. البته از زمانی که به عنوان سرمربی تیم پرسپولیس انتخاب شد حواشی و شایعات زیادی را در مورد خودش به وجود آورد. در یکی از جدید ترین اتفاقاتی که در مورد او به وجود آمد پیام پنهانی به سرمربی باشگاه سپاهان می باشد. او در این اتفاق توجه رسانه های زیادی را به خودش جلب کرد. افراد زیادی در برنامه های مجازی ادعا کردند که او به عنوان تبانی می باشد. با این وجود هنوز جزئیات زیادی در این مورد منتشر نشده است.

رقابت برای قهرمانی در لیگ برتر بسیار شدت گرفته و سه مدعی اصلی یعنی پرسپولیس، استقلال و سپاهان به دنبال قهرمانی در لیگ برتر ایران هستند. این سه مدعی در ماه های اخیر بارها و بارها شانس حضور در رتبه یک را به دست آوردند. در حال حاضر تیم فوتبال پرسپولیس در رتبه یک لیک برتر ایران قرار دارد و به عنوان شانس اول قهرمانی یاد می شود. یحیی گل محمدی به عنوان سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس فشار های زیادی را تحمل کرد تا این که موفق شد تیم خودش را در میان مدعیان قهرمانی ثابت نگه دارد. او در طول سال های اخیر هم حواشی زیادی را به وجود آورد. بسیاری از رسانه های ایرانی از گل محمدی به عنوان یکی از بهترین سرمربیان کشور ایران یاد می کنند. در صورتی که او موفق شود باشگاه پرسپولیس را به قهرمانی لیگ برتر برساند این موضوع را تایید می کند.

تیم امید پرسپولیس

کاملا بدیهی بود که یحیی گل محمدی از روی عصبانیت می گوید «تیم امید پرسپولیس را به میدان می‌فرستم» چرا که چنین چیزی عملا امکان پذیر نیست و حتی هواداران پرسپولیس هم با این قضیه مخالف هستند.
گل محمدی دیروز طبق برنامه تیم اصلی پرسپولیس را تمرین داد و قطعا با همین تیم اصلی هم به میدان می‌رود.
اما این کار به ظاهر ساده یحیی نیز حاوی یک پیام مهم به سایر رقبا از جمله سپاهان و استقلال بود؛ این که من امسال هر دو جام را با هم می‌خواهم و حاضر نیستم که کاپ قهرمانی را به استقلال و یا سپاهان بدهم.
گل محمدی چند هفته قبل در یکی از کنفرانس های خود گفته بود «ما امسال هر دو جام را می‌خواهیم». حال حتی اگر قرار بر این باشد که او فصل آینده در ایران و پرسپولیس نباشد باز هم باید بپذیریم که او خیلی دوست دارد با قهرمانی از تیمش برود و یادگار خوبی را از خود بر جای بگذارد. گذشته از این یحیی پارسال نتوانست قهرمان شود و جام را به استقلال داد و به همین دلیل برای امسال خیلی انگیزه دارد.

پیام پنهان یحیی گل محمدی به تیم سپاهان باعث بروز شایعات زیادی شد.

raha36
11 فوریه 2023

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *