پیش‌بینی ترکیب منچستریونایتد در فینال جام حذفی

فبنال جام حذفی انگلیس شنبه برگزار خواهد شد. پیش‌بینی ترکیب منچستریونایتد در فینال جام حذفی را در ورزشی بخوانید.

خلاصه خبر

منچستریونایتد این شنبه در فینال جام حذفی به ومبلی می رود تا به مصاف رقیب محلی من سیتی برود.

شیاطین سرخ در دیدار فصل گذشته ومبلی با نتیجه 2-1 مغلوب سیتیزنز شدند.

آیا بازی آخر هفته می تواند آخرین بازی اریک تن هاگ باشد که سرمربی باشگاه است؟

پیش‌بینی ترکیب منچستریونایتد در فینال جام حذفی

به گزارش ورزشی، منچستریونایتد بعدازظهر شنبه در دیدار فینال جام حذفی با منچسترسیتی این شانس را دارد که فصل خود را نجات دهد.

تکرار فینال فصل گذشته که شیاطین سرخ شکست خوردند، تیم اریک تن‌هاگ باید برخی از عملکردهای مشکوک اخیر را کنار بگذارد تا بر قهرمان جهان غلبه کند. بلکه سیزدهمین قهرمانی در قدیمی‌ترین رقابت‌های جام حذفی انگلیس را برای شیاطین کسب کند. اگر آنها بتوانند تیم پپ گواردیولا را فتح کنند، فصل آینده لیگ اروپا را تضمین خواهند کرد. چرا که از راهیابی به اروپا از طریق لیگ بازمانده‌اند.

شکست‌دادن قهرمان لیگ برتر بسیار دشوار خواهد بود. زیرا من سیتی در زمان قانونی از اوایل دسامبر شکست نخورده است. برخی از ستاره های بازگشته سطح اعتماد به نفس یونایتد را قبل از سفر به پایتخت افزایش می‌دهند.

در ادامه ترکیب احتمالی منچستریونایتد در بازی آخر تن هاگ را بررسی خواهیم کرد

بازیکنان احتمالی در ترکیب منچستریونایتد

بازیکنان احتمالی در ترکیب منچستریونایتد

دروازه‌بان: آندره اونانا – پس از عملکرد بد داوید دخیا در فینال فصل گذشته، اونانا قصد دارد از سرنوشتی مشابه با اوجلوگیری کند. او باید در بهترین حالت خود باشد.

دفاع راست: آرون وان بیساکا – وان-بیساکا احتمالاً در آخر این هفته در پست دفاع راست مورد علاقه خود دعوت خواهد شد. این بازیکن 26 ساله ممکن است مجبور شود با تهدید دوگانه فودن و جوسکو گواردیول مقابله کند.

دفاع مرکزی: رافائل واران – مگوایر این شنبه در دسترس نیست. این بدان معناست که واران آخرین حضور خود را با پیراهن منچستریونایتد خواهد داشت.

دفاع مرکزی: لیساندرو مارتینز – بازی‌های ضعیف منچستریونایتد در این فصل عموماً با مصدومیت مارتینز همزمان شده‌است.

دفاع چپ: دیوگو دالو – یکی از عملکردهای بهتر منچستریونایتد در 9 ماه گذشته، این بازیکن پرتغالی ثابت کرده‌است که یک تهدید هجومی مفید از دفاع چپ است.

هافبک مرکزی: کاسمیر – کاسمیرو اخیرا عملکرد خوبی در دفاع نداشته است. او حالا از دیدن برخی از مدافعان ارتدوکس منچستریونایتد که به آمادگی جسمانی بازگشته‌اند، آسوده خاطر خواهد شد. با این حال، او اخیراً به سختی خود را در خط میانی نگه داشته‌است.

هافبک مرکزی: کوبی ماینو- پرتو امیدی برای منچستریونایتد، Mainoo اکنون یکی از اولین نام‌ها در صفحه تیم است. این نوجوان که برای تیم موقت 33 نفره انگلیس فراخوانده شده است ، باید اعتماد به نفس بالایی برای این نوجوان داشته باشد. او در برد اخیر 3-2 مقابل نیوکاسل گلزنی کرد.

مهاجم راست: آلخاندرو گارناچو – او ترجیح می‌دهد نقشی در جناح چپ داشته باشد. اما ممکن است از گارناچو خواسته شود که بال خود را در ومبلی عوض کند.

هافبک هجومی: برونو فرناندز – کاپیتان برای منچستریونایتد به عنوان یک نیروی هجومی ضروری است، به ویژه مردان تن هاگ در هر دو بازی که او در چند هفته گذشته از دست داده نتوانستند گلزنی کنند.

مهاجم چپ: مارکوس راشفورد – راشفورد از ترکیب انگلیس برای یورو 2024 حذف شد. با این حال، او عاشق گلزنی مقابل منچسترسیتی است و هنوز هم توانایی ایجاد تخیل را دارد.

مهاجم نوک: راسموس هویلوند –  منچستریونایتد به او نیاز دارد تا وقتی توپ در ومبلی برگردانده شود، فشار را کاهش دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *