پیشنهاد بایرن مونیخ برای رفائل واران / واران در آستانه جدایی از یونایتد

پیشنهاد بایرن مونیخ برای رفائل واران به ارزش 20 میلیون یورو ارائه شده است. اما این مدافع با سابقه، منچستریونایتد را ترک می‌کند؟

خلاصه

آینده بلند مدت رافائل واران در منچستریونایتد نامشخص است.

قرارداد مدافع فرانسوی در اولدترافورد در تابستان به پایان می‌رسد.

یونایتد گزینه‌ای برای تمدید قرارداد 12 ماهه دارد.

پیشنهاد بایرن مونیخ برای رفائل واران

به گزارش «ورزشی»، بایرن مونیخ در حال بررسی پیشنهادی 20 میلیون یورویی (17 میلیون پوندی) برای رافائل واران، مدافع میانی منچستریونایتد است.

قرارداد این بازیکن فرانسوی در اولدترافورد در پایان فصل به پایان می‌رسد.  نه در سال 2025 همانطور که ابتدا تصور می شد. یونایتد هنوز تصمیم نگرفته است که آیا گزینه خود را برای تمدید 12 ماه دیگر فعال کند یا نه.

آینده واران پس از ناکامی در خط دفاعی منچستریونایتد زیر سوال رفته است. علیرغم تمام تجربیات او، زمان بازی این بازیکن 30 ساله توسط اریک تن هاگ در هفته های اخیر به حاشیه رانده شده است. هری مگوایر نقش ثابتی در مرکز دفاع بازی می‌کند. هرچند او نیز هم‌اکنون به علت مصدومیت کنار رفته است.

جانی ایوانز کهنه کار نیز در مقاطعی از فصل، جای واران را پر کرده است. اگرچه این بازیکن فرانسوی در جریان تساوی 0-0 اخیر یونایتد مقابل لیورپول به بهترین حالت خود بازگشته است. عملکردی که بسیاری از ویژگی‌های مدافع سابق رئال مادرید را یادآوری می‌کند.

مادرید مجدداً مشتاق بازگشت واران هستند. آنها ادر میلیتائو و داوید آلابا را در میان دیگران به دلیل مصدومیت طولانی مدت از دست داده‌اند. اما بایرن مونیخ نیز به عنوان مدعی ظاهر شده است. البته همه‌چیز به تصمیم یونایتد بستگی دارد.

مشکلات بایرن در خط دفاعی

مشکلات بایرن در خط دفاعی

بایرن نیز در بحبوحه بحران خود به سر می‌برد، کیم مین جائه راهی جام ملت های آسیا می‌شود. مزروعی نیز در راه جام ملت‌های آفریقا است. غول های بوندسلیگا حاضر به ارائه 20 میلیون یورو برای انجام معامله هستند.

رونالد آرائوخو مدافع بارسلونا یکی دیگر از گزینه‌های مورد توجه بایرن است. بایرن بنجامین پاوارد را در تابستان رها کرد. اما هنوز جانشینی برای او تعیین نشده است، اما هر حرکتی برای اوروگوئه ای با قیمت بسیار بالاتری همراه خواهد بود و بعید به نظر می رسد تا تابستان در مورد آن صحبت شود.

سرمربی تیم توماس توخل علناً از اندازه تیمش در مراحل مختلف فصل 2023/24 ابراز تاسف کرده است. تیمی که با شروع پر انرژی بایرلورکوزن در فصل در شرایط بدتری است.

تیم ژابی آلونسو در حال حاضر در صدر جدول بوندسلیگا است. در 16 بازی این فصل هرگز شکست نخورده است. آنها با اختلاف چهار امتیازی در صدر هستند. لورکوزنی‌ها امیدوارند بایرن را از کسب دوازدهمین عنوان متوالی باز دارند.

تمرکز فعلی واران، در عین حال، به یونایتد کمک می کند تا پس از رکود نگران کننده در هفته های اخیر، شرایط را به مسیر اصلی خود بازگرداند. برد باکسینگ دی برابر استون ویلا امیدوار کننده است، اما اگر آنها نتوانند سه امتیاز خارج از خانه در ناتینگهام فارست در روز شنبه کسب کنند، معنای کمی خواهد داشت.

Pooria
29 دسامبر 2023

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *