پیشنهاد سپاهان به یک مهاجم عراقی

یک رسانه عراقی از پیشنهاد سپاهان به یک مهاجم عراقی و از پدیده‌های فوتبال این کشور خبر داده است. اما این مهاجم کیست؟

پیشنهاد سپاهان به یک مهاجم عراقی

به گزارش «ورزشی»، تیم فوتبال سپاهان صعود سختی از گروه خود لیگ قهرمانان آسیا داشت. تیم نیروی هوایی عراق با درخشش علی جاسم یکی از رقبای چغر زردپوشان سپاهان بود. حالا ژوزه مورایس سرمربی سپاهان، به همین پدیده‌ی فوتبال عراق علاقه‌مند شده و طبق گزارش معرض الکره علاقه‌مند به جذب او است.

علی جاسم در تابستان امسال، انتقال پرسروصدایی از الکهرباء عراق به آنتالیا اسپور ترکیه داشت. اما حضورش در این تیم 10 روز هم طول نکشید. قرارداد او با این تیم به طرز عجیب فسخ شد. بدین ترتیب او دوباره به کشورش بازگشت. سپس با یک انتقال قرضی به تیم نیروهای هوایی عراق پیوست.

باشگاه نیروی هوایی، مدافع عنوان قهرمانی سوپر‌لیگ عراق، نماینده این کشور در لیگ قهرمانان آسیا بود. آنها جاسم را صورت قرضی به خدمت گرفتند. اما حالا سپاهان مشتاق جذب اوست.

این ستاره 19 ساله، در فصل جاری سوپرلیگ عراق 4 گل و در پنج مسابقه مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا نیز 4 گل برای نیروی هوایی به ثمر رساند. نمایش آسیایی او برای متقاعد کردن مورایس برای جذب او کافی بوده است.

رقابت سپاهان با الاتحاد و آنتالیا اسپور

رقابت سپاهان با الاتحاد و آنتالیا اسپور

در حالی که چندی پیش علی جاسم برای بازگشت به آنتالیا اسپور ابراز علاقه کرده بود و حتی طی هفته‌های گذشته رسانه‌ها از احتمال حضور این ستاره در الاتحاد ، دیگر تیم گروه C خبر داد، اما اکنون معرض الکره خبر از پیشنهاد سپاهان داده است.

علی جاسم در مسابقه رفت مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا دو گل برابر سپاهان به ثمر رساند تا از پیروزی سپاهان جلوگیری کند. پس از آن هم برابر آلمالیق ازبکستان و الاتحاد عربستان با گلزنی، ستاره اول تیمش در مرحله گروهی بود.

طبق گزارش معرض الکره، باشگاه سپاهان در حال مذاکره با باشگاه الکهرباء عراق است تا این بازیکن جوان را به خدمت بگیرد و خود را بیش از پیش برای مسیر قهرمانی و رقابت در آسیا تجهیز کند.

Pooria
27 دسامبر 2023

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *