پیوستن دوشان ولاهوویچ به منچستریونایتد

احتمال دارد منچستر یونایتد دوشان ولاهوویچ را گزینه ای مناسب برای بازی در خط حمله تیم اش برای تابستان آینده در نظر گرفته است و بنظر می رسد تیم منچستر یونایتد قصد دارد این بازیکن 22 ساله اهل صربستان را جزوی از تیم شان کنند.

با وبسایت ورزشی تا پایان مقاله همراه باشید.

احتمال پیوستن دوشان ولاهوویچ به منچستریونایتد در تابستان آینده

بعد از پیوستن کریستیانو رونالدو به تیم النصر و خداحافظی او با تیم منچستر یونایتد، این تیم برای قرار دادن شخصی برای جایگزینی کریستیانو، به طور موقت ووت وگهوست بازیکن هلندی را به طور قرضی از تیم برنلی در تیم شان از او استفاده می کنند. اما آنها فقط به ووت فکر نمی کنند و بازیکنان دیگری نیز مورد هدف خود قرار داده اند تا بتوانند در تابستان آینده او را به تیم خودشان اضافه کنند و خط حمله شان را تقویت کنند.

پیوستن دوشان ولاهوویچ به منچستریونایتد

طبق گفته فابریزیو رومانو روزنامه نگار ایتالیایی، یکی از اصلی ترین گزینه های تیم منچستر یونایتد برای خط حمله اش بجای ستاره پرتغالی در تابستان آینده، دوشان ولاهوویچ، مهاجم 22 ساله اهل صربستان است که در حال حاضر نیز در تیم یوونتوس فعالیت دارد.

پیوستن دوشان به یوونتوس

دوشان در تاریخ 8 بهمن سال 1400 به تیم یوونتوس با امضای قراردادی به ارزش 75 میلیون یورو رسما به یوونتوس پیوست.

قبل از پیوستن او به تیم یوونتوس دوشان یکی از بهترین بازیکنان فصل لیگ ایتالیا به حساب می آمد و موفق شده بود در 21 بازی 17 گل را برای تیم فیورنتینا کسب کند.

عملکرد او در ترکیب آن تیم باعث شده بود که توجه بسیاری از باشگاه های بزرگ اروپایی را جلب خودش کند و پیشنهاداتی از سوی چند تیم از جمله آرسنال برای جذب او مطرح شده بود اما از اول او بیان کرده بود که تنها خواهان پیوستن به یک تیم است.

یوونتوس در آن موقع رسما جذب این بازیکن 21 ساله را اعلام کرد و فابریتزیو رومانو اعلام کرد آن انتقال 75 میلیون یورو برای این باشگاه هزینه داشت و البته بند های پاداشی نیز در این قرارداد را در نظر گرفته بود.

کسر 15 امتیازی از یوونتوس دلیلی بر رفتن دوشان

پس از پیوستن دوشان به یوونتوس او تبدیل به یکی از مهره های اصلی این تیم در خط حمله شد.

در حال حاضر یوونتوس با معضلی جدید رو برو شده و تخلف مالی  این باشگاه در اعلام سود سرمایه حاصل از خرید و فروش بازیکنان باعث شد که فدراسیون فوتبال ایتالیا از این تیم 15 امتیاز کسر کند.

به نظر می رسد که دوشان از این موضوع خوشش نیامده و احتمال دارد او قصد داشته باشد به زودی از پنجره نقل و انتقالات تابستان سال آینده از این باشگاه جدا شود.

در واقع به نظر می رسد که کسر 15 امتیاز از یوونتوس موجب شده است تا برخی از ستاره های یوونتوس به فکر رفتن از این تیم در تابستان آینده باشند، حتی با وجودی که بسیاری از آنها این موضوع را مخفی نگه میدارند و ابراز نمی‌کنند.

طبق گمانه هایی یووه قرار نیست به راحتی دوشان را از دست بدهد و به این راحتی او را نمی فروشند، احتمال دارد مبلغ پیشنهادی یووه رقمی معادل 110 میلیون یورو برای این بازیکن صربستانی بخواهد

sajjad
24 ژانویه 2023

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *