پیوستن ژائو فلیکس به چلسی

پیوستن ژائو فلیکس به چلسی – به گزارش گاردین اسپورت، چلسی ژائو فلیکس، مهاجم اتلتیکو مادرید را به صورت قرضی برای ادامه فصل با مبلغ 11 میلیون یورو (9.7 میلیون پوند) به خدمت گرفت. فلیکس همچنین قرارداد خود را با اتلتیکو تا ژوئن 2027  به اندازه ی یک سال تمدید کرد.

پیوستن ژائو فلیکس به چلسی

ژائو فلیکس، ستاره ی اتلتیکو مادرید و تیم ملی پرتغال، به چلسی پیوست.

نظر مربی چلسی درباره  این قرارداد مهم

مربی چلسی، گراهام پاتر گفت مصدومیت ها تمرکز چلسی را در تعقیب بازیکن ملی پوش پرتغالی مصمم تر کرده است. به خصوص اینکه کریستین پولیسیچ برای چند ماه از شرایط بازی خارج شده است.

پاتر گفت: ژائو فلیکس بازیکنی با کیفیتی است. او در یک سوم پایانی زمین تفاوت ایجاد خواهد کرد و من مشتاقانه منتظر همکاری با او هستم.

او جوان است، اما هنوز هم تجربیات خوب زیادی دارد و این به همه ما کمک خواهد کرد.

مدتی است که از قرارداد احتمالی آگاه بودم، اما مصدومیت هایی که داشتیم شاید تمرکز ما را روی آن بیشتر کرده بود.

اما خیلی خوب است که او را به اینجا رساندیم و او امروز تمرین کرده است که برای ما نکته ی مثبتی است.

آرسنال و منچستریونایتد با این بازیکن 23 ساله در ارتباط بوده اند. اما در نهایت چلسی به عنوان بخشی از قرارداد قرضی دستمزد او را تا پایان فصل به طور کامل پرداخت خواهد کرد.

ژائو فلیکس گفت: چلسی یکی از تیم های بزرگ جهان است.

“امیدوارم بتوانم به تیم کمک کنم تا به اهدافش برسد. من بسیار خوشحالم که اینجا هستم و برای بازی در استمفوردبریج بسیار هیجان زده ام.”

اتلتیکو با پرداخت 113 میلیون پوند به بنفیکا برای بازیکن 19 ساله آن زمان در سال 2019، فلیکس را به پنجمین بازیکن گران قیمت تاریخ تبدیل کرد. پیوستن ژائو فلیکس به چلسی

سلفی ژائو فلیکس در لباس چلسی
سلفی ژائو فلیکس در لباس چلسی

پیوستن ژائو فلیکس به چلسی

آمار ژائو فلیکس

در حواشی پیوستن ژائو فلیکس به چلسی به امار این بازیکن می پردازیم. او در 131 بازی در تمامی رقابت‌ها 34 گل به ثمر رسانده و 18 پاس گل نیز داده است.

ژائو فلیکس بخشی از تیم پرتغال در جام جهانی بود و در پنج بازی یک گل به ثمر رساند تا به مرحله یک چهارم نهایی برسد.

از آن زمان، او دو بار برای اتلتیکو بازی کرده است. یک بار در پیروزی دو صفر مقابل الچه و برای 73 دقیقه در شکست یک صفر برابر بارسلونا در روز یکشنبه.

ژائو فلیکس در این فصل در 20 بازی برای اتلتیکو 5 گل زده و 3 پاس گل داده است.

او پس از بنوا بادیاشیل، دیوید داترو فوفانا و آندری سانتوس در پنجره نقل و انتقالات ژانویه به چلسی پیوست. او در حالی با این باشگاه رده دهمی لیگ برتر قرارداد امضا کرد که با فاصله 10 امتیازی از چهار تیم اول جدول قرار دارد.

آنها همچنین پس از باخت چهار بر صفر مقابل منچسترسیتی در دور سوم جام حذفی آخر هفته گذشته، از هر دو رقابت جام حذفی، کنار رفته اند.

این باعث شد شش شکست در 9 بازی در تمام رقابت ها به دست بیاید. رئیس گراهام پاتر، که در سپتامبر جایگزین توماس توخل شد، همچنان حمایت هیئت مدیره باشگاه را دارد. پیوستن ژائو فلیکس به چلسی

فتوشوت ژائو فلیکس با لباس چلسی
فتوشوت ژائو فلیکس با لباس چلسی

پیوستن ژائو فلیکس به چلسی

برای حل مشکلات فقط یک ژائو فلیکس لازم نیست

در این فصل مصدومیت های زیادی برای بازیکنان کلیدی چلسی دردسر ساز بوده است. ریس جیمز، بن چیلول، وسلی فوفانا، انگولو کانته و روبن لوفتوس چیک همگی مصدوم اند.

مهاجمان پولیشیچ و رحیم استرلینگ پس از اینکه هر دو در مراحل اولیه شکست خانگی هفته گذشته مقابل منچسترسیتی در لیگ برتر لنگ لنگان بازی کردند، قرار است به آنها بپیوندند.

پاتر گفت: “کریستین پولیشیچ آماده نیست، فکر می کنیم چند ماه دیگر لازم است. امیدواریم رحیم استرلینگ کمتر از این مدت باشد.”

ژائو فلیکس روز چهارشنبه توانست با هم تیمی های جدید خود تمرین کند، اما باشگاه منتظر است ببیند آیا او به موقع مجوز بازی خواهد گرفت تا اولین بازی خود را در روز پنجشنبه برابر فولام در لیگ برتر انجام دهد.

پاتر مشتاق است فشار وارده بر خرید جدیدش را کاهش دهد و تاکید کرد که فلیکس به تنهایی نمی تواند فرم باشگاه را تغییر دهد.

سرمربی چلسی در مورد پیوستن ژائو فلیکس به چلسی گفت: “ما باید تیم را درست کنیم، فقط یک نفر نیست که می تواند مشکلات را حل کند. ما باید بهتر حمله کنیم، از شانس هایمان استفاده کنیم.”

اما او یک بازیکن برتر است، ما می دانیم که او با استعداد است، در این شکی نیست.

پاتر در مورد اینکه آیا چلسی در این پنجره نقل و انتقالات بازیکنان بیشتری را به خدمت خواهد گرفت، افزود: “هنوز زمان وجود دارد. اینکه آیا ما بازیکنان مناسب را پیدا خواهیم کرد یا نه، چیز دیگری است.”

“شما باید به این پنجره نگاه کنید تا تصمیمات درست بگیرید، اما پیچیده است. ما از کاری که تاکنون انجام داده ایم راضی هستیم.” پیوستن ژائو فلیکس به چلسی

آخرین حواشی و اخبار  فوتبال ایران و جهان را در سایت ورزشی ببینید.

Pooria
11 ژانویه 2023

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *