پی کی بازیکن بارسلونا و همسرش

پی کی بازیکن بارسلونا و همسرش ، جرارد پیکه بازیکن بارسلونا و تیم ملی اسپانیا یکی از جنجالی ترین چهره های این روزهای دنیای فوتبال است. او که به تازگی از همسر خودش شکیرا بعد از مدت ها با دو فرزند جدا شده است و یک زندگی در کنار همسر جدیدش را تجربه می کند. در ادامه به زندگی شخصی و زناشویی پیکه می پردازیم.

 

پی کی بازیکن بارسلونا

جرارد پیکه در تاریخ 2 فوریه 1987 در شهر بارسلونا در کاتالانیا اسپانیا به دنیا آمد. او یک بازیکن فوتبال که در باشگاه بارسلون و تیم ملی اسپانیا فعالیت می کند. در مدرسه مقطع متوسطه آشتون روی مرسی در منچستر انگلستان درس خوانده است. مدافع معروف فوتبال دنیا شده و همسر سابق او نیز شکیرا یکی از خوانندگان مطرح دنیا می باشد.

خانواده پی کی فوتبالیست بارسلونا

خانواده پی کی فوتبالیست بارسلونا:

جرارد پی کی در یک خانواده کاتالانی در بارسلونای اسپانیا به دنیا آمده است. نام پدرش خوان پیکه که به شغل تاجر مشغول است. مادرش نیز خانم مونتسرات مدیر بیمارستان ستون فقرات در این شهر اسپانیایی است. او یک برادر کوچک بنام مارک دارد.

 

ازدواج و همسرش شکیرا

پی کی بازیکن بارسلونا و همسرش بنام شکیرا خواننده مشهور کلمبیایی در مسابقات جام جهانی 2010 زمانی که جرارد 23 ساله بود باهم آشنا می شوند. شکیرا تا سال 2010 با آنتونیو پسر رئیس جمهور آرژانتین 11 سال زندگی می کرد. در سال 2011 جدایی خودش را از همسرش اعلام نمود. شکیرا رسما در تاریخ 29 مارس 2011 یک عکس دو نفره در اینستاگرام خودش منتشر نمود و عنوان کرد که تقدیم به تو آفتاب من…. و رسما رابطه اش را با جرارد پیکه بازیکن بارسلونا آغاز کرد. هر دوی آنها متولد 2 فوریه هستند و روز تولد آنها یکی است.

فرزندان پی کی و شکیرا

فرزندان پی کی و شکیرا

شکیرا که از پیکه 10 سال بزرگتر بود و از رابطه قبلی خودش نیز فرزندی نداشت. فرزند اول نها بنام میلان در سال 2013 و فرزند دوم آنها ساشا نیز در سال 2015 بدنیا آمد.

 

شکیرا خواننده معروف کلمبیایی

شکیرا در دوم فوریه سال 1977 در بارنکیلا در کشور کلمبیا بدنیا آمد. تنها فرزند نیدیا ریپل و ویلیام مبارک بوده است. پدربزرگ و مادربزرگش نیز از طرف پدری لبنانی هستند که به نیویورک مهاجرت نموده اند. پدر شکیرا نیز در نیویورک متولد شده است.

مادرش اسپانیایی – ایتالیایی تبار است. شکیرا از ازدواج های قبلی پدرش نیز 8 خواهر برادر دارد. شغل شکیرا خوانندگی، مدلینگ، رقاص، ترانه سرا، تهیه کننده است.

ازدواج سفید پی کی و شکیرا

ازدواج سفید پی کی و شکیرا:

جرارد پیکه و شکیرا باهم ازدواج نکردند و به صورت ازدواج سفید رابطه داشتند. شکیرا خوانند معروف در این باره بیان داشت که: شریک زندگی من کسی است که به زندگی ، خانواده و تیم فوتبالی اش وفادار است. برایم واقعا مهم و ارزشمند است. البته به نظرم فوتبالیست ها مزدور هستند و پیکه با همه انسان ها فرق دارد. او واقعا بازیکن وفاداری است. البته این صحبت ها زمانی مطرح شد که پیکه به شکیرا خیانت نکرده بود.

شکیرا در ادامه صحبت هایش درباره زندگی شخصی گفت: میلان و ساشا فرزندان من در یک خانواده گرم و مستحکم زندگی می نمایند و شاید یک خواهر یا برادر کوچکتر در آینده به آنها اضافه شود.

همسر پیکه گفت: اصلا تصورش را نمی کردم با یک فوتبالیس ازدواج کنم. اما این برایم یک مجازات شیرین بود. پیکه همیشه مرا به بازگشت کار حرفه ای خودش دعوت می کند و این برایم با ارزش است.

جدا شدن شکیرا از همسرش جرارد پیکه

جدا شدن شکیرا از همسرش جرارد پیکه

بلاخره رسانه های کلمبیایی درباره جدایی دو سلبریتی معروف تیترهایی را در روزنامه درج کردند. در این خصوص اعلام شد که شکیرا از خانه اش در بارسلونا نقل مکان کرده است. حتی سایت اسپانیایی نیز این موضوع را تایید نمود که شکیرا همسر جرارد پی کی دیگر در بارسلونا حضور ندارد و این یک داستان بزرگ برای رسانه ها شد. شایعات از زمانی مطرح شد که در ژوئن همان سال پیکه و شکیرا در آخرین بار در مراسم ازدواج لیونل مسی و همسرش در کنار هم حضور داشتند. البته هیچ کدام موضوع فوق را تایید نکرده اند. ولی منابع نزدیک به خواننده کلمبیایی این شایعات را به واقعیت نزدیک دانست.

 

جزئیاتی از رابطه و خیانت مدافع بارسلونا/ پیکه به نامزد جدیدش: تو ملکه من هستی!

خیانت جرارد پیکه به همسر سابقش شکیرا یکی از موضوعات مهم و پربحث در رسانه های اسپانیا بوده است. سایت اینفرمالیا در این باره بیان داشت که سومین شخصی در رابطه شکیرا و جرارد وجود دارد که زندگی آنها را دچار تلاطم کرده است.

حتی بیان شد که پیکه زن جوان مورد بحث را در یک کلوپ شبانه در بارسلونای اسپانیا دیده است. حتی گفته شد که این زن به عنوان پیشخدمت رستوران نیز کار می کرد و دوست دیگرش بازیکن بارسلونا ریکی پوچ است. این زن که نام اول و فامیلی او cc بوده است و در منطقه ای بنام کاتالونیا زندگی می کند. شایعاتی نیز مطرح شد که مدافع بارسلونا فراتر از یک رابطه عاشقانه با این زن دارد و صمیمیت آنها هر روز بیشتر از روزهای قبل می شود. آنها همانند یک زوج و نامزد هستند.

خیانت پیکه به شکیرا

خیانت پیکه به شکیرا:

بنابر گزارش رسانه فوق، شکیرا چند نفر را برای تعقیب مدافع بارسا استخدام نموده است. در بین مکالمات و صوت هایی به گوش می رسید، چیزی که شکیرا را بیشتر از همه آسیب می زد، این بود که رابطه مدافع بارسا با یک پیشخدمت جوان بوده است. ظاهرا پیکه در یک مکالمه به دوست دختر جدیدش گفت: «تو بانوی اول (ملکه) من هستی»!  این صحبت ها به شکیرا آسیب روحی روانی زده است.

شکیرا و پیکه بلاخره تصمیم به جدایی گرفتند. تیم های حقوقی هردو طرف نیز به دنبال یک توفق دو نفره رضایت بخش هستند. آنها در حال مذاکره باهم می باشند. یکی از مشکلات اصلی حضانت فرزندان این دو زوج است که شکیرا قصد دارد به کشور دیگر نقل مکان نماید و اسپانیا را ترک کند. شکیرا که از این خیانت حسابی شوکه شده است و می خواهد مدتی از رسانه ها دور شود و یک زندگی جدیدی برای خودش بسازد.

ماجرای خیانت پیکه به شکیرا چگونه لو رفت؟

ماجرای خیانت پیکه به شکیرا چگونه لو رفت؟

بعد از جدایی خبرساز این دو فوتبالیست و خواننده بلاخره، جرارد پیکه از ماجراهای جالب رابطه خود پرده برداشت.

شکیرا که این جدایی ناگهانی را خیانت پیکه عنوان کرده بود و حتی برایش آهنگی نیز خواند و کاملا شگفت انگیز و جالب متوجه خیانت همسرش شده بود. این خواننده کلمبیایی بعد از اینکه از مسافرت به خانه بازگشت و یک ظرف مربای توت فرنگی مصرف شده را در آنجا می بیند. در حالی که نه خودش و نه شخصی دیگری از اعضای خانواده به این مدل مربا علاقه ای نداشته اند.

شکیرا برای نخستین بار به این شکل مرموز به پیکه مشکوک می شود. پیکه و شکیرا بعد از 12 سال زندگی و با داشتن دو فرزند از همدیگر جدا شدند. برخی اعتقاد داشتند که دلیل اصلی جدایی این دو شخص خیانت شوهر بوده است و حتی پیکه در فاصله زمانی کوتاه با کلارا چیا مارتی نامزد کرد، این خودش چنین اتهامی را تایید می کند.

پی کی بازیکن بارسلونا و همسرش

رابطه پیکه و شکیرا در سال های اخیر:

پی کی بازیکن بارسلونا و همسرش در سال های اخیر روابط خوب و ایده آلی داشتند. حتی نشریات اسپانیایی نیز این موضوع را تایید می کردند. البته برخی نیز گفتند پیکه زمانی که در کنار همسرش شکیرا زندگی مشترکش را می گذارند، با نامزد فعلی خودش نیز در ارتباط بود. یک ویدیو نیز در این باره منتشر شد که وقتی او در حال مصاحبه اینترنتی بوده، نامزد فعلی اش در کنارش حضور دارد.

حتی خبرنگار مصاحبه کننده اسپانیایی در آن لحظه از پیکه پرسید که این خانم در کنارت حضور دارد چه شخصی است؟ ولی پیکه پاسخی نداد. حتی خبرنگار برای دریافت پاسخ این سوال به خانه اش می رود و او اصلا حاضر به صحبت و مصاحبه حضوری نمی شود. حالا کاملا مشخص است که پیکه از مدت ها قبل با کلارا چیا ارتباط داشته است. این موضوع بازیاب مناسبی در اسپانیا و دنیا نداشته است.

تصویر جنجالی پیکه و نامزد جدیدش در یک مراسم عروسی

تصویر جنجالی پیکه و نامزد جدیدش در یک مراسم عروسی

پی کی بازیکن بارسلونا و همسرش جدیدش بر روی یک نشریه که به مراسم عروسی دوستشان رفته بودند دیده شد. جرارد پیکه بعد از جدایی از همسرش با کلارا چیا مارتی کارمندش دوست شد. آنها به یک مراسم عروسی دوست صمیمی خود رفتند. ستاره بارسلونا بعد از چندین سال زندگی مشترک با شکیرا جدا شدند.

نشریه Hola اسپانیا نیز تصویر این دو نفر را در یک مراسم عروسی منتشر کرد و آن را بر روی جلد قرار داد. شکیرا و پی که که بلاخره از هم جدا شده بودند و توافق نمودند که خبری از رابطه آنها در رسانه ها منتشر نشود. ولی پیکه زیر این توافق زد و همین موضوع باعث ناراحتی همسر سابقش شد.

 

نام کوچک: جرارد
نام خانوادگی: پیکه برنابئو
تاریخ تولد: دوشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۶۵ — 02 فوریه 1987 — ۳۳ سال
ملیت: اسپانیا
محل تولد: Barcelona
کشور محل تولد: اسپانیا
پست: مدافع
قد: 194 سانتی متر
وزن: 85 کیلوگرم
پا: راست
همسرها: شکیرا / کلارا چیا مارتی
فرزندان: میلان و ساشا

عکس پی کی بازیکن بارسلونا

عکس پی کی بازیکن بارسلونا

در ادامه تصاویر جدید و با کیفیت از جرارد پیکه و همسرانش منشر می شود. شما درباره همسر پیکه و زندگی مشترک و خیانتش چه فکری می کنید؟ هر نوع نظر و کامنتی در این زمینه دارید آن را برای ما منتشر نمایید.

پی کی بازیکن بارسلونا و همسرش

طرز نوشتن بارسلونا به انگلیسی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *