چرا اتفاق های هیات فوتبال شفاف سازی نشد

چرا اتفاق های هیات فوتبال شفاف سازی نشد ، حسن خبیری کارشناس اداره کل ورزش و جوانان استان تهران و رییس هیات فوتبال حوزه شمال غرب تهران درباره اتفاق های هیات فوتبال صحبت هایی را انجام داد. در ادامه سایت ورزشی همراه ما باشید.

 

صحبت های حسن خیبری درباره هیات فوتبال ایران:

خیبری کارشناس ورزش و جوانان استان تهران و رئیس هیات فوتبال حوزه شمال غرب تهران گفت اگر تخلف در فوتبال پایتخت صورت گرفت باید متخلف ها بدون تعارف مجازات شوند. به گزارش سایت ورزشی ، هئیت فوتبال تهران یکی از پرحاشیه ترین زمان های خودش را سپری می کند. در یک برنامه تلویزیونی این اتهامات مطرح شده بود. حسین خیبری رییس هیئت فوتبال در واکنش این ابهامات پیش آمده به ایرنا مصاحبه انجام داد که در ادامه آن را می شنوید.

خیبی در ادامه گفت: مطالبی که این روزها در تلویزیون و روزنامه ها درباره فوتبال مطرح شده، بسیار مهم است. حبیب الله شیرازی رئیس هئیت فوتبال باید درباره اتهام ها و تخلف ها شفاف سازی نماید و در این زمینه باید پاسخگویی صورت بگیرد. در برنامه فوتبال برتر شبکه سه مسائلی مطرح شد که برخی رسانه های ورزشی نیز آن را مطرح نمودند. این اتفاق ها مهم است و نمی توانیم به سادگی از آن عبور کنیم.

 

رییس هیئت فوتبال شمال غرب تهران گفت:

بنده عضوی از خانواده بزرگ فوتبال تهران هستم و همچنین عضو هئیت تهران می خواهم از شیرازی که درباره مسائل و ابهامات مختلف را شفاف سازی نماید. اعتبار تمام اعضای فوتبال تهران و مجمع که به او رای داده دچار خدشه شده است.

اگر چنین اتهام هایی درست است و با هیچ شخصی اخوت نداریم و باید هرکسی که هست مجازات شود. خیانت به خانواده چند صد هزار نفری فوتبال تهران نباید قابل گذشت باشد. اگر درست نیست یا صحبت ندارد باید در راستای صیانت از اعتبار و آبروی مسئولین و اهالی فوتبال باید از لحاظ حقوقی پیگیری شود.

 

کارشناس با سابقه اداره کل ورزش و جوانان استان تهران بیان داشت:

وظیفه اصلی مجمع فوتبال تهران نظارت بر عملکرد اعضای هئیت رییسه است. رییس و ارکان فوتبال باید چنین موضوعاتی را بررسی نمایند. انتظارات من و همه دلسوزان تهران از مجمع این است که در این زمینه شفافیت و صاینت انجام دهند. من از مدیران زحمتکش فوتبال تهران می خواهم که به دور از هیاهو این مسائل را بررسی نمایند.

بررسی پاداش های 20 هزار دلاری هیات رییسه

عضو موظف هیئت‌مدیره باشگاه پرسپولیس تاکید کرد:

شخصا اعتقاد دارم که اگر خلافی صورت گرفت بدون تعارف و ترس از جایگاه و مسئولیت باید به آن عمل کنیم. وظیفه سازمان ها و ادارات نظارتی و اخلاقی این است که بدون ترس به مشکلات رسیدگی کنند. در این راه هیچ ترسی نداشته باشیم. اگر مطالب و تخلف های مطرح شده درست نیست که جوسازی و تخریب است، برای دفاع از آبروی فوتبال و مدیران ورزشی باید بازهم به آن طبق قانون عمل شود. قطعا نمی شود به دلیل کوتاهی برخی، به راحتی به مدیران ما خدشه وارد شود. مسئله اعتبار و آبرو در فوتبال است.

 

چرا اتفاق های هیات فوتبال شفاف سازی نشد

بنده از مهدی تاج رئیس فدارسیون فوتبال می خواهم که دلسوزانه و صادقانه بر روی کارها و ارکان فوتبال نظارت داشته باشد. علی جوادی مدیر کل استان تهران باید نگاهش فوتبالی باشد و یک نگاه ملی باشد. حیات خلوت برخی مدیران اقتصادی و سیاسی در فوتبال باید قطع شود. فوتبال باید از امکانات مختلف و سرشار از استعداد و برنامه ریزی دقیق برخوردار باشد.

mohamadnd
11 مارس 2023

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *