چرا احسان حاج صفی به علی کریمی رای نداد

چرا احسان حاج صفی به علی کریمی رای نداد ، فدراسیون فوتبال بر طبق اساسنامه مخفیانه برگزار شد. برخی از کاندیدها تاکید کردند که به همراه خودشان موبایل هم برای نوشتن رای نبرند. مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال در سال 99 برگزار شد و شهاب الدین عزیزی خادم با کسب 49 رای به عنوان رئیس جدید فدراسیون فوتبال انتخاب گردید. در ادامه سایت ورزشی با جدیدترین خبرهای ورزشی همراه ما باشید.

 

رای دادن احسان حاج صفی:

کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران در این مجمع حاضر بود و لحظه هایی از این مجمع پرحادثه عکس هایی به بیرون درز کرد که یک جنجال بزرگی را بر علیه احسان حاج صفی به راه انداخت. رای گیری به صورت مخفیانه برگزار شد. کاندیدها حتی تمایلی به همراه داشتن موبایل در زمان استند رای نوشتن نداشته اند. حتی تاکید شد که در صورت پاسخگویی به تماس در لحظه رای نوشتن، فرد خاطی به کمیته اخلاق فدراسیون معرفی خواهد شد.

محمد نبی حتی گفت که در زمان رای گیری دست های تان را در برابر برگه قرار دهید تا لنز دوربین عکاس های خبری نیز از راه دور آنها را ثبت نکنند. این حرف های دبیرکل فدراسیون چندان جدی گرفته نشد و با خنده حضار همراه شد. احسان حاج صفی از جمله کسانی بود که با یک اشتباه باعث شد تا با دردسرهای بزرگی روبرو شود.

احسان حاج صفی کاپیتان تیم ملی ایران از اعضای مجمع فدراسیون فوتبال رای خودش را رسما به صندوق رای انداخت. عکسی که توسط سید محمود حسینی خبرنگار تسنیم شکار شد و نشان می دهد رای احسان در دور اول انتخابات بنام مصطفی آجورلو می باشد.

سند رای حاج صفی به آجورلو بجای علی کریمی جنجالی شد

 

سند رای حاج صفی به آجورلو بجای علی کریمی جنجالی شد

حاج صفی بازیکن تیم ملی فوتبال ایران که در دوران مدیریت این کاندیدای ریاست فدراسیون، به تیم تراکتور منتقل شد و از آجورلو شناخت زیادی داشت. مشکلی از بابت رای به او نبود اما اظهارات و تمایلات او در زیر پست سید جلال حسینی باعث شد تا به او تزویر و دورویی انگ زده شود.

همچنین در ابتدای مراسم نیز حاج صفی با علی کریمی خوش و بش دوستانه ای انجام داد. عرض ادب نامزد ریاست فدراسیون فوتبال نسبت به کاپیتان سابق تیم ملی که تصاویرش در دنیای اینترنت ثبت شده است، حجم حملات به کاپیتان فعلی تیم ملی و تراکتورسازی تبریز را بیشتر کرده است. بیشتر مردم اعتقاد دارند که حملات به کاپیتان بیشتر به آن خاطر است که زمانی هم بازی سابق به اسطوره فوتبال کشور اعتمادی ندارد و به او در فدراسیون رای نمی دهد، باید فاتحه فوتبال ایران را خواند که به دست غیر فوتبالی ها اداره خواهد شد.

علی کریمی نامزد ریاست فدراسیون

 

علی کریمی نامزد ریاست فدراسیون

علی کریمی پاشاکی از نامزدهای انتخابات فدراسیون فوتبال بود که امید داشت تا بلاخره یک فوتبالیست و چهره مشهور مستطیل سبز وارد ریاست فدراسیون فوتبال شود. کریمی قطعا امید زیادی داشت تا بازیکنان سابق او در رای گیری به او رای دهند. در نهایت کاپیتان سابق تیم ملی با کسب 9 رای کمترین رای انتخابات را کسب نمود. بعد از این مراسم بسیاری بر این باور بودند که احسان حاج صفی از جمله کسانی است که به علی کریمی رای می دهد اما با انتشار عکس های برگه رای او نشان داد که کاپیتان ایران به آجورلو رای داده است. البته تا اینجا هیچ ایرادی از این بازیکن فوتبال گرفته نمی شود، رای گیری یک انتخاب دلخواه است. ولی وقتی این بازیکن فوتبال در زیر پست سید جلالا که انتقادهایی را بر علیه کسانی که انتخابشان علی کریمی نبود، لایک و کامنت می گذارد.

احسان حاج صفی تنها یک رای داشت و این اختیار را دارا بود که بر اساس معیارهای خودش به نامزد مورد نظر و مورد اعتمادش رای دهد. اما این چیز چندان عجیبی نیست. ولی خب شاید بسیاری اعتقاد داشتند که علی کریمی رئیس فدراسیون خوب و قدرتمندی نیست. حتی برخی همانند احسان حاج صفی شناخت زیادی درباره مدیریت علی کریمی دارند و به او رای ندادند و کمی هم تحت تاثیر یک رنگی کاپیتان سابق خود قرار گرفتند. کسی که در برابر محرومیت او و شجاعی از تیم ملی بعد از آن بازی جنجالی در ترکیب تیم یونانی ایستاد.

چرا احسان حاج صفی به علی کریمی رای نداد

چرا احسان حاج صفی به علی کریمی رای نداد؟

حتی خداداد عزیزی غزال تیز پای تیم ملی ایران در یک مراسم انتقادات تندی را بر علیه احسان حاج صفی مطرح نمود. او درباره انتخابات فدراسیون فوتبال گفت: در انتخابات فدراسیون فوتبال همه چیز از قبل کاملا مشخص بود. بنده اسم نمی بم. ولی برای تمام اهالی فوتبال یا همان فوتبالی ها کاملا تاسف می خورم. زمانی که فوتبالی ها به غیر فوتبالی ها رای می دهند. دیگر انتظاری از غیر فوتبالی ها نباید داشت! ظاهرا نباید به این آدم ها به خاطر موقعیت خودشان رای دهند، نه به خاطر فوتبال ایران!

مثلا اگر به فلان نامزد رای ندهند، بازوبند کاپیتانی را از آنها می گیرند یا موقعیت فوتبالی آنها به خطر می افتند! باید نگران موقعیت خودشان باشند و به نظر بنده آدم های بسیار کوچکی هستند. خداداد در ادامه گفت: اصلا شکل رای دادن در فوتبال ایران غلط است. آقایان را طوری در بالا چیدند که اساسنامه را تدوین نمودند که غیر فوتبالی ها رای دهند. زمانی که غیر فوتبالی ها رای می دهند، رای به علی کریمی کسی نمی دهد. کسی به افرادی رای می دهد که منافعش را تامین نماید. قطعا باید اهالی فوتبال رای دهند.

رئیس هیات فوتبال از چه چیزی فوتبال فهم دارد که حق رای دارند؟ رئیس هیات فوتبال با رابط نشسته و آنجا باهم بر اساس روابط رای می دهند. قطعا آنها نگران منافع خود هستند و پس فردا هم به خانه خود برمی گردند. ما از غیر فوتبالی ها باید گلایه بکنیم یا فوتبالی ها؟ که به علی کریمی رای ندادند. به نظر شما چرا احسان حاج صفی به علی کریمی رای نداد ؟ لطفا کامنت ها و دیدگاه های تان را در این زمینه در ادامه درج نمایید.

mohamadnd
18 فوریه 2023

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *