چرا امباپه به رئال مادرید نرفت؟ |علت نرفتن امباپه به رئال در 2022

علت نرفتن امباپه به رئال در 2022 چه بود؟ با اینکه شرایط کاملاً برای انتقال مهیا بود، چرا امباپه به رئال مادرید نرفت؟

خلاصه خبر

انتظار می‌رفت امباپه در سال 2022 قبل از امضای قرارداد جدید به رئال مادرید بپیوندد.

سرانجام تیم اسپانیایی انتظار دارد که در تابستان امسال انتقال او را تمام کند.

قراردادی که قبل از یورو 2024 رونمایی می‌شود.

چرا امباپه به رئال مادرید نرفت؟

به گزارش وب سایت ورزشی، کیلیان امباپه اعتراف کرد که نرفتن علاقه رئال مادرید به سال 2022 تصمیم آسانی نبود.

دو سال پیش، امباپه اجازه داد قراردادش با پاریس سن ژرمن تمام شود. آن زمان انتظار می‌رفت با مادرید امضا کند. اما در نهایت با یک چرخش فوق‌العاده، دوباره به غول‌های فرانسوی تمدید کرد

بلافاصله پس از این اتفاق، گمانه زنی‌هایی به وجود آمد. به ویژه در این باره که اقدامات امباپه به انتقال رایگان او به رئال مادرید تمام خواهد شد. همانطور که شایعات نشان می‌دهد، امباپه در تابستان می‌تواند به رئال مادرید ملحق شود.

امباپه در پاسخ به سوالی درباره اینکه چرا رویکرد اول مادرید را رد کرد، به سی ان ان گفت : “این چیزی بیش از ماندن در پاریس سن ژرمن بود. جام جهانی قطر بود. چیزهای زیادی پیرامون این مسائل بود. این یک تصمیم بزرگ بود. اما یک تصمیم دشوار هم بود.” ..ولی من از هیچی پشیمون نیستم.

“البته، در دوران حرفه‌ای، شما باید تصمیمات سختی بگیرید. این کاری است که من انجام دادم. اما من بهترین گلزن تاریخ پاریس سن ژرمن شدم. من فقط می‌خواهم بهترین چیزها را به خاطر بسپارم. موقعیت آسانی نبود. امیدوارم کسی مجبور به این تصمیم‌ها نباشد.”

امباپه چه زمانی به رئال مادرید می‌رود؟

امباپه چه زمانی به رئال مادرید می‌رود؟

انتقال بعدی امباپه هنوز اعلام نشده‌است. اما او اخیرا تاکید کرده که هواداران در روزهای آینده از هویت باشگاه جدیدش مطلع خواهند شد.

برنامه مادریدی‌ها این است که ورود امباپه را قبل از یورو 2024 تایید کنند. آنها از نظر قانونی مجاز به انجام این کار هستند. علیرغم اینکه قرارداد او با پاریس سن ژرمن تا 30 ژوئن به طور رسمی منقضی نمی‌شود.

با این حال، در پشت صحنه، گزارش ها حاکی از آن است که امباپه بر سر پرداخت نهایی دستمزدش درگیر درگیری حقوقی با پی اس جی است.

ادعا می شود که پاریس سن ژرمن هنوز 80 میلیون یورو به امباپه بدهکار است. شامل 72 میلیون یورو دستمزد پرداخت نشده و پاداش وفاداری 8 میلیون یورویی – با مسئولان باشگاه مصرانه که مادرید باید به این مبلغ کمک کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *