چرا بازیکنان فوتبال ساحلی خوشحالی نکردن

چرا بازیکنان فوتبال ساحلی خوشحالی نکردن ، تیم ملی فوتبال ساحلی کشور ایران در مسابقات جام بین قاره ای در برابر برزیل پیروز شد. بازیکنان تیم در مراسم قهرمانی این جام به دلیل اتفاقات اخیر کشور و ناآرامی ها خوشحالی نکردند.

 

علت خوشحالی نکردن بازیکنان فوتبال ساحلی

به گزارش سایت ورزشی ، تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در برابر برزیل در یکی مسابقه حساس با نتیجه 2-1 پیروز شد. شادی پس از گل و قهرمانی بازیکنان تیم به سوژه رسانه ها تبدیل شد. ورزشکاران بقیه رشته ها نیز بعد از کسب پیروزی و زدن گل نیز شادی نمی کنند و این واکنش ها یک اتفاق عادی نیست.

اتفاقات ورزشی در کشور خصوصا در زمینه فوتبال باعث شد که رقابت های داخلی بدون تماشاگر برگزار شود، این ورزش ها قطعا بدون حضور مردم در ورزشگاه ها از شور و نشاط لازم دور خواهد شد. این مورد تاثیر زیادی در ورزش و بازیکنان و باشگاه ها دارد. حتی زمانی که بازیکنی گل می زند، یا در زمان دریافت جام قهرمانی نمی توانیم از آنها بخواهیم که شادی کنند یا نکنند.

بازی فوتبال ساحلی ایران و برزیل

بازی فوتبال ساحلی ایران و برزیل:

تیم فوتبال ساحلی کشور عزیزمان در امارات در برابر تیم ملی برزیل قهرمان جام بین قاره ای رشته ورزشی فوتبال شد. رشته فوتبال ساحلی که در شن برگزار می شود و ورزش بسیار سختی است. همزمان نیز بازی تیم ملی کشتی فرنگی ایران در باکو، آذربایجان را شکست داد و قهرمان جام جهانی 2022 کشتی شد. ورزشکاران کشتی همانند بازیکنان استقلال در سوپرجام در سکوت کامل کاپ قهرمانی را دریافت نمودند.

تیم فوتبال ساحلی با تلاش زیاد در فینال توانستند برزیل از میان بردارند، در جریان این مسابقه شبکه سه شادی گل خاص سعید پیرامون را پخش نمود. کاپیتان تیم نیز جام قهرمانی را در شرایطی بالا برد که هم تیمی ها دست به سینه روبرو را نگاه کردند.

البته هنوز واکنش خاصی از سوی مقامات ورزشی ایران صورت نگرفت. قبلا نیز نخواندن سرود ایران در زمان مسابقات جام جهانی نیز توسط رسانه های خارجی سوژه شد. لیگ برتر فوتبال ایران نیز در چند ماه اخی بدون تماشاگر برگزار شد. بازیکنان نیز بعد از گل اصلا شادی نکردند.

چرا بازیکنان فوتبال ساحلی خوشحالی نکردن

چرا بازیکنان فوتبال ساحلی خوشحالی نکردن

فوتبال ساحلی ایان در مقابل برزیل فاتح جام بین قاره ای شد. تیم فوتبال ساحلی در شب یکشنبه 15 آبان 1401 در فینال رقابت جام بین قاره ای 2022 در کشور امارات روبروی برزیل قرار گرفت. در پایان مسابقه نیز با نتیجه 2-1 ایران پیروز شد و برای اولین بار قهرمان این رقابت ها شد.

بازیکنان ساحلی فوتبال ایران بعد از کسب عنوان قهرمانی، در یک حرکت جنجالی و اعتراضی با خیزش جهانی ایرانیان هیچ شادی نکردند. بعد از مرگ مهسا امینی مردم ایران و جهان به اعتراضات و خیزش جهانی پیوستند. بازیکنان فوتبال لیگ برتر و فوتبال ساحلی و کشتی ایران نیز در کنار مردم خود قرار گرفتند. همین امر باعث شد تا صدا و سیمای جمهوری اسلامی در زمان پخش زنده مراسم اهدای جام تصاویر را قطع کند.

گل نخست این رقابت را علی نادری به ثمر رساند. او بعد از گل اصلا خوشحالی نکرد و به نشانه اعتراض سکوت کرد. همچنین حرکت نمادین سعید پیرامون نیز در فوتبال ساحلی جنجال بپا کرد. او بعد از زدن گل دوم موهای سر خود را به نشانه حمایت از زنان ایران قیچی کرد.

چرا بازیکنان فوتبال ساحلی خوشحالی نکردن

چه بازیکنانی از فوتبال ساحلی ایران حذف شدند؟

سعید پیرامون بازیکن شناخته شده تیم ملی فوتبال ساحلی ایران است. او حالا جزو بازیکنان دعوت نشده قرار دارد. او بعد از گل زنی موهای سرش را به نشانه اعتراض قیچی نمود.

حرکت کاملا نمادین که واکنشی به اعتراضات اخیر بود. سعید پیرامون در یک واکنش با روزنامه شرق تاکید کرد که دلیل خط خوردنش و سه تا از هم تیمی هایش همراهی کردن مردم ایران بود. او در ادامه گفت: تمام بازیکنانی که خط خوردند همان هایی هستند که موهای خورد قیچی کردند یا اصلا خوشحالی نکردند. باید منتظر بمانیم و ببینیم چه اتفاقی پیش می آید. ما 4 تا از بازیکنان اصلی هستیم.

سه بازیکن تیم فوتبال در زمان گل اصلا خوشحالی از خود بروز ندادند. احمد زاده و مسیگر و کیانی از جمله آنها بود.

البته بازیکنان فوتبال ساحلی در این حرکت ها تنها نبودند، بازیکنان تیم ملی واترپلو، بسکتبال و والیبال نشسته ایران نیز چنین رفتارهایی را تکرار کردند و حتی سرود جمهوری اسلامی را نخواندند.

کاپیتان تیم فوتبال ساحلی نیز از لیست حذف شد. مسلم مسیگر در زمان بالا بردن کاپ قهرمانی نیز رفتار نسبت سرد نشان داد.

شما دوستان عزیز درباره اینکه چرا بازیکنان فوتبال ساحلی خوشحالی نکردن چه فکری می کنید؟ در پایان اگر نظر یا دیدگاهی در این زمینه دارید می توانید آن را در کامنت ها مطرح نمایید. آیا به نظر شما خوشحالی نکردن بازیکنان در رقابت های بین المللی کار خوبی است؟

mohamadnd
27 ژانویه 2023

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *