چرا ریکاردو ساپینتو، تمرینات استقلال را تعطیل نکرد؟

چرا ریکاردو ساپینتو، تمرینات استقلال را تعطیل نکرد؟ تیم استقلال تهران و سرمربی پرتغالی اش درس های زیادی به فوتبال ایران می دهد. سرمربی کهنه کار استقلالی ها درس بزرگی نیز از اتفاقات بعد از جام جهانی برای تیمش بدست آمده، گرفته است. نتایجی که عملکرد تیمش را ضعیف نشان می داد. در ادامه سایت ورزشی همراه ما باشید.

 

ریکاردو ساپینتو و سرمربیگری تیم استقلال تهران:

ریکاردو ساپینتو سرمربی استقلال تهران بعد از اینکه به تیمش بعد از جام جهانی استراحت داد، با افت شدید باشگاهش مواجه شد. این یک درس بزرگ برای اسن سرمربی بود که نباید تمرینات باشگاه را تعطیل کرد! ساپینتو به دلیل مشخص تمرینات استقلال را تعطیل نکرده است. به گزارش سایت ورزشی ، ریکاردو بر خلاف جام جهانی تصمیم ندارد که تمرینات تیمش را در مدت زمان طولانی تعطیل نماید. تمرینات تیم استقلال به روزهای پایانی سال همچنان در حال انجام شده است و ادامه خواهد داشت.

 

چرا ریکاردو ساپینتو، تمرینات استقلال را تعطیل نکرد؟

به گزارش ورزشی ، استقلالی ها در چند بازی اخیر بسیار عملکرد درخشانی داشتند و با همین گام های محکم به سمت صدر جدولی پیش می روند. استقلال در این فصل با افت و خیز زیادی مواجه بود. سرمربی استقلال معتقد است که بر خلاف جام جهانی دیگر طولانی مدت به بازیکنانش استراحت نمی دهد . حالا تصمیم ندارد که تمریناتش را متوقف سازد و تیمش برای طولانی مدت تعطیل نیست و تمرینات تا روزهای پایانی سال ادامه خواهد داشت.

این سرمربی برای جام جهانی تمرینات استقلالی ها را دو هفته تعطیل نمود. تیم با شروع بازی ها افت زیادی پیدا کرد و به همین خاطر این سرمربی اعتقاد دارد که دیگر این اشتباه را تکرار نمی کند. بر اساس برنامه ریزی ها استقلال تهران بر مبنای صلاح دید سرمربی تمریناتش را برای تعطیلات سال نو فقط چند روز تعطیل می کند و آبی ها فرم خودش خود را در این هفته ها نباید از دست دهند.

mohamadnd
13 مارس 2023

1 دیدگاه در “چرا ریکاردو ساپینتو، تمرینات استقلال را تعطیل نکرد؟

  1. ریکاردو ساپینتو همیشه باید تو نیمکت باشه، البته تو بازی سیرجان نبود ولی استقلال برد خیلی باحال بود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *