میخایلو مودریک

میخایلو مودریک قراردادی هشت و نیم ساله برای پیوستن به چلسی امضا کرد. او آخرین بازیکن جوانی است که با استمفورد بریج قرارداد بلندمدتی امضا کرده است چرا چلسی با بازیکنان قراردادهای طولانی امضا می کند؟ آیا نگرانی در مورد نقض قوانین بازی جوانمردانه مالی وجود دارد؟

میخایلو مودریک آخرین بازیکن جوانی است که آینده بلندمدت خود را به چلسی متعهد می‌کند و قراردادی 8 و نیم ساله در استمفورد بریج امضا می‌کند – اما چرا آبی‌ها به بازیکنان قراردادهای طولانی پیشنهاد می‌دهند؟

مالک چلسی، تاد بوهلی، از زمانی که کنترل استمفوردبریج را در دست گرفت، بیش از 400 میلیون پوند را برای معاملات نقل و انتقالات خرج کرده است و یکی از ویژگی های کلیدی این قراردادها، مدت زمان قراردادهای امضا شده توسط بازیکنانی است که به باشگاه می پیوندند.

مارک کوکورلا، کارنی چوکوومکا، چزاره کاسادی و دیوید داترو فوفانا شش سال، وسلی فوفانا هفت سال، بنوا بادیاشیل هفت سال و نیم تعهد کردند و قرارداد مادریک تا سال 2031 اعتبار دارد.

بنابراین، استراتژی چیست؟ چرا چلسی با بازیکنان قراردادهای طولانی امضا می کند؟ و آیا نگرانی در مورد نقض قوانین بازی جوانمردانه مالی وجود دارد؟

چلسی از زمانی که بوهلی هدایت این تیم را بر عهده گرفت، چگونه این هزینه باورنکردنی پول را جمع آوری می کند؟

آنچه که چلسی تصمیم گرفته است انجام دهد این است که هزینه بازیکنان را با امضای قراردادهای بسیار طولانی تقسیم کند.

بنابراین، با امضای مادریک برای یک قرارداد هشت و نیم ساله، نحوه رسیدگی به آن برای اهداف حسابداری و FFP این است که هزینه 88 میلیون پوندی را می گیرید و آن را بر روی هشت و نیم تقسیم می کنید. سال، و فقط بیش از 10 میلیون پوند در سال کار می کند.

میخایلو مودریک چلسی قراردادی 8 و نیم ساله
میخایلو مودریک چلسی قراردادی 8 و نیم ساله

بنابراین، این برای بادیاشیل، که قراردادی هفت ساله با استمفورد بریج امضا کرد، یکسان خواهد بود؟

“مطمئنا. این می تواند به هر دو صورت برای چلسی کار کند.

“اگر بازیکنان واقعا پیشرفت کنند و موفقیت بزرگی داشته باشند. از باشگاه محافظت می کند تا زمانی که باشگاه های بالقوه دیگر وارد شوند و سعی کنند آن بازیکنان را شکار کنند. زیرا هنوز سال های زیادی از قراردادشان باقی مانده است.”

نکته منفی این است که اگر بازیکن عملکردی نداشته باشد. این عارضه را دارید که آنها احتمالاً دستمزدهای بسیار بالایی خواهند داشت. و شما به این دستمزدها برای شش، هفت یا هشت سال آینده متعهد هستید.

بنابراین، اگر کار کند، فوق‌العاده است، اما اگر نه، باشگاه را کمی سنگین می‌کند، مانند یک مجری که سرعت کار را کاهش می‌دهد.»

این استراتژی تا کجا می تواند گسترش یابد؟ آیا چلسی می تواند به این کار ادامه دهد، به قراردادهای طولانی ادامه دهد و بنابراین هنوز از نظر FFP خوب باشد؟

مسائل مربوط به لیگ برتر و یوفا این است که شما به یک تیم 25 نفره محدود می شوید.

شما نمی توانید به لیست بازیکنان اضافه کنید. و به یاد داشته باشید که هر یک از این بازیکنان احتمالاً قراردادی به ارزش 7 میلیون پوند، 8 میلیون پوند یا 9 میلیون پوند در سال دارند.

ناگهان شما بازیکنان بیشتری را در این قراردادهای بزرگ دارید. و سپس صورتحساب دستمزد شما 50 یا 60 میلیون پوند افزایش می یابد. و با قوانین جدید مالی و پایداری یوفا که از تابستان آینده شروع به اجرا می کند. شما فقط مجاز هستید 90 درصد، سپس 80 درصد و سپس 70 درصد را برای درآمد خود برای دستمزد، حق الزحمه نمایندگان و هزینه خالص انتقال هزینه کنید.”

Pooria
17 ژانویه 2023

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *