چرا کریم بنزما افت کرده است؟

او اخیرا در فرم خوبی نبوده است. نسخه 2022 / 23 کریم بنزما برای رئال مادرید که 9 امتیاز از بارسلونا در لالیگا سانتاندر فاصله دارد. و با یک پا از کوپا دل ری مقابل همان حریفان فاصله دارد، که کافی به نظر نمی رسد. در این پست از ورزشی می خواهیم ببینیم که چرا کریم بنزما افت کرده است؟

چرا کریم بنزما افت کرده است؟

فقط در لیگ قهرمانان قهرمانان فعلی گل های ستاره خود را از دست نمی دهند. او فقط دو گل، گل هایی که در بازی رفت مرحله یک هشتم نهایی مقابل لیورپول به ثمر رساند را زده است.

آمارهای خام نشان می دهد که بنزما در این مرحله از فصل 18 گل به ثمر رسانده است که این رقم در فصل گذشته 27 گل بود. پاس گل ها نیز نشان دهنده افت بازیکن فرانسوی از 12 به 5 است. مشکلات مکرر بدنی بازیکن سابق لیون که 14 بازی را به دلیل مشکلات عضلانی مختلف از دست داده است. رقم بازیکنی را سنگین می کند که فصل گذشته 46 بازی و تقریبا 4000 دقیقه انجام داده. و این فصل تنها هشتمین بازیکن در این فصل از نظر دقایق بازی در ترکیب مادرید است.

کریم بنزما ستاره اصلی رئال مادرید
کریم بنزما ستاره اصلی رئال مادرید

توپ طلا و عناوین

44 گل در فصل 21 / 22 نه تنها به مادرید اجازه داد تا گام لازم را به جلو بردارد تا بتواند برای هدف بزرگ باشگاه، که چیزی جز جام اروپا نیست، بجنگد. بلکه دروازه جوایز بزرگ فردی را نیز باز کرد. برای بنزما مهمتر از همه توپ طلا بود که برای اولین بار به یک فصل و نه یک سال تقویمی پاداش داد. و در آن بازیکن مادریدی بی رقیب بود.

مورد دیگر جوایز The Best بود که توسط فیفا اهدا شد که عملکرد در جام جهانی را به عملکرد در سطح باشگاهی ترجیح داد.

فصل عالی بنزما در سطح باشگاهی حتی درها را برای بازگشت او به تیم ملی فرانسه پس از چندین سال تبعید اجباری باز کرد. و این ممکن است برخی از مشکلات این بازیکن 35 ساله را توضیح دهد که مجبور شده است زحماتی را که قبلاً به طور انحصاری برای باشگاه خود اختصاص داده است به اشتراک بگذارد. علاوه بر این، فداکاری کریم پاداشی نداشت. زیرا دیدیه دشان سرمربی فرانسه پس از یک مشکل عضلانی در قطر منتظر او نشد. مربی بنزما را به خانه بازگرداند و این بازیکن نتوانست هیچ کمکی به کمپین فرانسه در جام جهانی داشته باشد.

رشد بعد از قطر

با این وجود، فرم مهاجم پس از جام جهانی امیدهای هواداران مادریدی را تقویت می کند. 11 گل از 18 گل او پس از تعطیلات بزرگ زمستانی به ثمر رسیده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *