چهار خرید بعدی لیگ عربستان مشخص شدند

رئیس لیگ حرفه‌ای عربستان چهار خرید بعدی لیگ عربستان را مشخص کرد. اما در حال حاضر، پیوستن این بازیکنان به لیگ عربستان کمی غیرممکن به نظر می‌رسد. در این پست از ورزشی، به خریدهای بعدی و احتمالی لیگ عربستان می‌پردازیم.

 خلاصه

لیگ برتر عربستان در تابستان کریم بنزما، نیمار و سادیو مانه را به خدمت گرفت.

انتظار می‌رود روند استخدام گران قیمت در پنجره ژانویه ادامه یابد.

مدیر فوتبال، امنالو، آشکارا در مورد اهداف بزرگ بعدی صحبت می‌کند.

چهار خرید بعدی لیگ عربستان مشخص شدند

مایکل ایمنالو، مدیر فوتبال لیگ حرفه‌ای عربستان سعودی اذعان می‌کند که علاقه‌ به جذب لیونل مسی، کوین دی بروینه، کیلیان امباپه و محمد صلاح به خاورمیانه وجود دارد.

مدیر فنی سابق چلسی و موناکو، نقش خود را در جولای بر عهده گرفت. درست در زمانی که چهار باشگاه تحت حمایت – الهلال، النصر، الاهلی و الاتحاد – یک حمله همه جانبه را برای امضای قرارداد با بهترین بازیکنان جهان آغاز کردند.

کریم بنزما، نیمار، سادیو مانه، ان گولو کانته و ریاض محرز پنج بازیکن از تعدادی از بازیکنان مطرحی بودند که پیشنهاد بازی در عربستان سعودی را پذیرفتند. هر کدام قراردادهای بزرگی را به دست آوردند که آنها را در زمره پردرآمدترین بازیکنان فوتبال جهان قرار داد.

قرار است هزینه تابستانی عربستان سعودی در ژانویه و تابستان آینده ادامه یابد و محمد صلاح و کاسمیرو در میان اهداف اصلی قرار دارند. و امنالو در مصاحبه ای مفصل با اسکای اسپورت برخی از بازیکنانی را که لیگ حرفه‌ای علاقه‌مند است از اروپا و ایالات متحده بگیرد، تایید کرده است.

«صلاح، مسی، بنزما، رونالدو و امثال کوین دی بروینه، بازیکنانی هستند که وقتی احساس در دسترس بودن برای آنها وجود دارد، ما حاضریم به آنها گوش دهیم.»

محمد صلاح؛ هرچه خودش صلاح بداند!

محمد صلاح؛ هرچه خودش صلاح بداند!

«اما ما همچنین درک می‌کنیم که صلاح در حال حاضر در یک باشگاه تاریخی و فوق العاده در لیورپول خوشحال است. ما به آن بسیار احترام می‌گذاریم و نمی‌خواهیم به او فشار بیاوریم.

«اما اگر علاقه‌ای برای انجام کاری وجود دارد، مو صلاح بازیکنی است که شما در لیگ خود و در هر لیگی می‌خواهید.»

وی در مورد تمایل لیورپول برای حفظ صلاح افزود: ما به لیورپول احترام می‌گذاریم و در این سناریو، ابتکار عمل برای انجام هر کاری از سوی ما نمی‌آید. باید منافع همسو از سوی همه طرف‌های درگیر وجود داشته باشد.

“این یک چیز بسیار شخصی است، به عنوان بازیکنی که من [برای چلسی] جذب کردم و دوست دارم. من چیزی جدید یا نوآورانه نمی‌گویم – بازیکنی با این سطح از استعداد در دسترس است و لیگ شما او را می خواهد.

«اگر صلاح در دسترس باشد، علاقه‌ای به حضور داشته باشد و همه چیز هماهنگ باشد، من فوق العاده خوشحال خواهم شد.»

امباپه، همچنان یک گزینه‌ی محتمل اما مشکل

امنالو همچنین فاش کرد که درها به روی امباپه بسته نشده است. کسی که سوژه پیشنهاد 259 میلیون پوندی برای انتقال رکورد جهانی در تابستان گذشته به الهلال بود. او این تابستان قراردادش تمام می شود.

«همیشه آماده مکالمه هستیم. اما ما نمی‌دانیم او می‌خواهد چه کار کند. موضع ما کاملاً روشن است – هر یک از این بازیکنان می‌دانند که کجا هستیم.» ایمنالو درباره امباپه گفت. «اگر علاقه‌ای به بخشی از آنچه ما در حال تلاش برای ساختن آن هستیم یا برای آینده وجود دارد، نمی‌توانید فرصتی را رد کنید تا ببینید آیا امباپه می‌تواند به ما بپیوندد یا خیر. کیلیان کسی است که به عنوان بازیکن دوستش دارم.»

او در مورد اینکه آیا در تابستان به امضای قرارداد نزدیک بود، افزود: «اگر انجام نشود هرگز بسته نمی‌شود. اگر انجام نشود، شکاف بزرگی است. نمی‌توانم بگویم که گفتگو چقدر عمیق بود. اما ابراز علاقه شد که اگر او آماده آمدن بود، باشگاهی بود که برای او فضا ایجاد کند».

لیونل مسی، گزینه‌ای دور از دسترس اما نه غیرممکن

لیونل مسی، گزینه‌ای دور از دسترس اما نه غیرممکن

امنالو همچنین از لیونل مسی دعوت کرد تا به انقلاب لیگ برتر عربستان سعودی بپیوندد. علیرغم انتقال او به اینترمیامی در ماه جولای یک قرارداد دو ساله با گزینه تمدید: «وقتی دو تا از بهترین بازیکنان چند دهه اخیر با یکدیگر ملاقات کنند [رونالدو و مسی]. ما انتظار داریم که هیجان فوق العاده‌ای ایجاد کند. این باید برای طرفداران سرگرم کننده باشد و چیزی که ما مشتاقانه منتظر آن هستیم.

«آنچه که ما به طور قطع می‌دانیم این است که اگر مسی همچنان مایل و جاه طلب باشد و در عربستان سعودی هم این کار را انجام دهد، فکر می‌کنم بتوانیم باشگاهی برای او پیدا کنیم تا مهارت های خود را به رخ بکشد. این احتمال وجود دارد که اگر او بخواهد به اینجا بیاید، ما سخت تلاش خواهیم کرد تا برای او یک باشگاه پیدا کنیم».

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *