چه کسی جایگزین امیر قلعه نویی در گل گهر است؟

چه کسی جایگزین امیر قلعه نویی در گل گهر است؟ قلعه نویی رسما به عنوان سرمربی جدید تیم ملی انتخاب شد. حالا بنابرخی شنیده ها باشگاه سیرجانی قصد دارد با کادر فنی قلعه نویی لیگ بیست و دوم را تمام کند. در ادامه سایت ورزشی همراه ما باشید.

 

امیر قلعه نویی سرمربی تیم ملی شد

به گزارش سایت ورزشی ، امیر قلعه نویی به عنوان گزینه هدایت تیم ملی و سرمربی انتخاب گشت. حالا باشگاه گل گهر در انتخاب سرمربی جدیدش دچار چالش شده است. باشگاه سیرجانی قصد دارد که امیر خان را بعد از بازی در مقابل فولاد در جام حذفی حفظ کند و سپس با جداییش اش موافقت نماید. بعد از جدایی این سرمربی پرتجربه چه کسی جایگزینش خواهد شد؟

 

تا پایان فصل با کادر فنی حال حاضر باشگاه:

بنابر اخباری که از گل گهر سیرجان به گوش می رسد مدیران باشگاه می خواهند با کادر فنی فعالی خود فصل را تمام کند. سعید الهویی، مجتبی سرآسیابی، مازیار ربیعی فر، هاشم بیک زاده و حسین تراب پور از جمله افراد حال حاضر کادر فنی باشگاه هستند. یکی از گزینه های احتمال برای ادامه فصل نیز همین کادر فنی موجود می باشد. مدیریت گل گهر سیرجان قصد دارد که به این افراد اعتماد کند و به آنها فرصت تازه ای ببخشد. بازیکنان سیرجان با این کادر فنی مشکلی ندارند و از ادامه حضورشان نیز استقبال خواهند کرد.

 

جواد نکونام شانسی برای هدایت گل گهر ندارد

بر اساس ادعای برخی از رسانه ها، نکونام هیچ شانسی برای هدایت و سرمربی گری گل گهر سیرجان ندارد. نظرات منفی درباره این شخص بسیار زیاد است و افکار عمومی نیز این گزینه را نمی پذیرند. بعد از اینکه جواد نکونام قبل از بازی با الهلال در لیگ قهرمانان آسیا تیم فولاد را رها کرد و به تهران بازگشت. او به عنوان گزینه غیر قابل اعتماد مطرح می شود و فاصله زیادی نیز با هدایت تیم گل گهر یا یک تیم لیگ برتری دارد.

 

محمد ربیعی جزو گزینه جذاب تیم:

محمد ربیعی یکی از اصلی ترین گزینه هدایت تیم گل گهر است. باشگاه قصد دارد تا آخر فصل برای ربیعی صبر کند و سپس او را سرمربی تیم نماید. البته احتمالاتی نیز وجود دارد که مدیران گل گهر در صورت موافقت مس رفسنجان، در همین مقطه از فصل که مانده از ربیعی به عنوان سرمربی جدید رونمایی کند که البته این احتمال خیلی ضعیف است ولی غیر ممکن نخواهد بود.

 

نیم کوتاه به گزینه خارجی

باشگاه گل گهر سیرجان به گزینه خارجی نیز فکر می نماید. ولی فعلا اولویت اصلی آنها ادامه فصل با کادر فنی موجود است که در نهایت محمد ربیعی سرمربی گل گهر در لیگ 23 می شود. البته گل گهر توانایی مالی مناسبی دارد و می تواند حتی به فکر جذب گزینه خارجی نیز باشد. فعلا باید صبر کنیم تا قرارداد قلعه نویی با فدراسیون فوتبال رسما امضاء شود.

 

چه کسی جایگزین امیر قلعه نویی در گل گهر است؟

قلعه نویی از همکاری همزمان با تیم ملی و باشگاه لیگ برتری اصلا خاطره خوبی ندارد. این سرمربی کهنه کار به سراغ اینکه همزمان در دو تیم فوتبال فعالیت نماید، نمی رود. دوره اولی که قلعه نویی سرمربی تیم ملی شد و همزمان رییس سازمان فوتبال استقلال هم بود که حذف استقلال از آسیا به دلیل ارائه دیروقت لیست بازیکنان که تقصیر او نیز بوده است. به همین خاطر حتی اگر گل گهر چنین خواسته ای را از امیر خان داشته باشد، اما قطعا او زیر بار نخواهد رفت. فدراسیون فوتبال تاکید دارد که سرمربی تیم ملی باید به طور کامل و تمام وقت در خدمت تیم باشد. به نظر شما چه کسی به جای امیر قلعه نویی در نیمکت گل گهر سیرجان قرار می گیرد؟

mohamadnd
12 مارس 2023

1 دیدگاه در “چه کسی جایگزین امیر قلعه نویی در گل گهر است؟

  1. امیر ژنرال بهترین گزینه برای هدایت تیم ملی هست و زودتر باید با گل گهر خداحافظی کنه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *