چگونه در فیفا فوتبال زنان بازی کنیم

چگونه در فیفا فوتبال زنان بازی کنیم ، یکی از جذاب ترین بازی های رایانه ای فوتبال فیفا از کمپانی EA می باشد. خوشبختانه در سال های اخیر فوتبال زنان نیز به این بازی اضافه شده است. با نزدیک شدن به جام جهانی 2023 زنان نیز فیفا تصمیم گرفته حتی نسخه فیفا 2023 را نیز با حضور زنان ادامه دهد. در ادامه با سایت ورزشی همراه باشید تا شما را با فوتبال فیفا زنان آشنا کنیم.

 

فوتبال فیفا زنان:

شرکت EA یکی از معروف ترین کمپانی های تولید کننده بازی رایانه ای در جهان است. بازی معروف فیفا در سری های مختلف نیز توسط این شرکت تولید شده است. حالا در نسخه های 2022 و 2023 تغییرات جدیدی را ایجاد کردند. آنها رسما اعلام نمودند که حالت حرفه ای باشگاه ها این قابلیت را به وجود می آورد که شخصیت برای خودتان بسازید. حتی شما می توانید خودتان را نیز بسازید. حتی شخصیت تان را به سمت شکوه هدایت نمایید. برنده شوید و حتی اگر خانم هستید می توانید شخصیت زنانه تان را در فوتبال بزرگسالان بسازید.

فوتبال فیفا زنان

فوتبال حرفه ای زنان در Fifa

حضور زنان در تیم های باشگاهی:

جام جهانی قطر 2022 و تمام جزئیات این مسابقات در بازی فیفا پوشش داده می شود. حتی در سال آینده جام جهانی زنان استرالیا را نیز به صورت رایگان آپدیت انتشار خواهد داد. فیفا 23 بر روی مسابقات داخلی نیز تمرکز دارد. با گرافیک فوق العاده ای عرضه شده است.

گیم پلی فیفا 23 زنان:

گیم پلی و رابط بازی فیفا 23 بسیار جذاب و روان تر از همیشه خواهد بود. نسخه جدید فیفا فوتبال زنان دارای بیش از 600 انیمیشن است. فیلم های واقعی نیز با هوش مصنوعی در بازی فیفا نیز بسیار پیشرفت کرده است. قابلیت حرکات و دویدن بازیکنان به طور کاملا طبیعی و دریبل زدن و انیمیشن جذاب در آن وجود دارد.

شما با استفاده از فناوری پاور شوتینگ می توانید با دقت زیادی گل های زیبا بزنید. از جمله ویژگی های بازی فیفا 2023 زنان حرکات و واکنش بدن بازیکنان به ضربات توپ است. اگر به سمت توپ شلیک کنید و توپ به بدن برخورد کنید می بینید که چگونه یک بازیکن به توپ واکنش نشان خواهد داد.

EA Sports FC همچنان همه چیزهایی را که طرفداران از این شرکت انتظار دارند شامل حالت ها، لیگ ها، مسابقات، باشگاه ها و ورزشکاران و همچنین Ultimate Team، حالت حرفه ای، Pro Clubs و Volta را اضافه می کند.

گیم پلی فیفا 23 زنان

 

زمان انتشار FIFA 23

تریلر رسمی بازی فیفا 23 به طور رسمی انتشار پیدا کرد. در تاریخ 8 آبان ماه نیز شرکت بازی سازی EA اعلام کرد که سیستم جدید انیمیشن را نشان داد. کاور نمایش عکس امباپه در کنار سام کر بازیکن زنان نشان می دهد که این سری از بازی فیفا به جایگاه زن توجه ویژه ای دارد.

EA به طور رسمی آخرین نسخه بازی را با عنوان فیفا با بهترین ویژگی ها عرضه می کند. اولین بار دو جام جهانی شامل جام جهانی مردان و جام جهانی زنان عرضه می شود. از سال آینده EA به جای آن از عنوان EA Sports FC استفاده می کند. فیفا 23 شامل جام جهانی قطر و جام جهانی زنان استرالیا می بشد. جام جهانی در بازی هنوز مشخص نیست که چگونه خواهد بود.

 

 

ویژگی های جدید بازی فیفا زنان:

در تریلر رسمی بازی فیفا نیز نقاط مختلف بازی را نشان می دهد که شما را بیشتر با ویژگی های آن آشنا خواهد کرد. فیفا تغییرات زیادی را در نسخه آینده خودش دارد و حالت های مختلف Ultimate Team، Volta Football، Pro Clubs و موارد دیگر را شامل می شود. قابلیت مربیگری جدید و تمرینی به بازیکنان کم تجربه امکان می دهد تا سریعتر بدوند و گل بزنند.

ویژگی های جدید بازی فیفا زنان

فناوری Hypermotion 2 در FIFA 23 چیست؟

این فناوری جدید انیمیشن ها را واقعی تر نشان می دهد. فناوری بازی را روان تر و پاسخگوتر می نماید. شما از تماشای این بازی لذت خواهید برد. شما در این بازی می توانید در نسخه های پلی استیشن 5، ایکس باکس سری X، رایانه شخصی و Google Stadia بهره ببرید. انتقال نرم تر توپ و افزایش آگاهی بازیکنان و دریبل حرفه ای جمله امکانات آن می باشد.

فوتبال باشگاهی زنان در FIFA 23

فوتبال باشگاهی زنان در FIFA 23

شاید از خودتان بپرسید که ما چگونه در فیفا فوتبال زنان بازی کنیم؟

فیفا 2016 اولین بار بازی فوتبال زنان را عرضه کرد. البته تیم های باشگاهی بزرگ هنوز رسما قرار داده نشد. ولی حضور زنان در فیفا نشان دهنده انقلاب بزرگ در دنیای بازی سازی بود. حالا فیفا رسما در نسخه FIFA 23 فوتبال باشگاهی زنان بزرگسالان را ارائه می کند. گفته شد که فیفا 23 تنها دو لیگ زنان شامل لیگ های فرانسه و انگلیس است.

شما با ورود به محیط بازی فیفا به آسانی می توانید به لیگ زنان ورود کرده یا بازیکنان زن را انتخاب نمایید. امکان ترکیب زنان و مردان در فوتبال نیز وجود دارد. شما درباره چگونه در فیفا فوتبال زنان بازی کنیم چه راه حلی دارید؟ هر نظر یا دیدگاهی دارید آن را در بخش کامنت ها درج نمایید. در پایان هر سوالی دارید می توانید آن را از ما بپرسید.

mohamadnd
12 فوریه 2023

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *