ژاوی: به من از پشت خنجر زدند

ژاوی روز یکشنبه آخرین بازی خود را برای بارسلونا انجام داد. او می‌گوید به من از پشت خنجر زدند.

خلاصه خبر

سرمربی اسپانیایی فاش کرد که در دوران حضورش در لالیگا مورد هدف قرار گرفته‌است.

هانسی فلیک فصل آینده جایگزین او می‌شود.

ژاوی معتقد است که او در دوران سرمربیگری خود در بارسلونا مورد “هدف” بوده‌است. زیرا پس از پیروزی 2-1 یکشنبه مقابل سویا با هواداران خداحافظی کرد.

ژاوی: به من از پشت خنجر زدند

به گزارش ورزشی، سرمربی اسپانیایی اکنون کمی بیش از یک ماه پس از اعلام بازگشت به بارسا، دوباره جدا شده‌است. علیرغم ابراز تمایل خود برای کناره‌گیری در ژانویه.

بارسا، که متقاعد شده بود که بقیه دوران تصدی خود را در باشگاه لالیگا بگذراند، تصمیم تکان دهنده ای گرفت. آنها راه خود را با ژاوی جدا کردند. هانسی فلیک، سرمربی جدید، در صف جایگزینی او باشد.

ژاوی پس از آخرین حضور خود به عنوان مربی بارسا، احساسات خود را در مورد سختی این پست آشکار کرد.

وی گفت: احساس می‌کنم هر کاری انجام داده‌ام باعث زلزله شده‌است. در کل مرا هدف گرفته‌اند. من نتوانستم با آرامش کار کنم. ما می خواستیم کار کنیم. این زندگی یک مربی است.

“این مسئولیت من نیست که دلایل [در مورد اخراج او] را بگویم. چاره ای جز پذیرش آن ندارم و هیچ چیز دیگر. تصمیم قبلا گرفته شده‌است. ما باید به جلو نگاه کنیم. باشگاه بالاتر از هر کسی است.”

دوست دارم به بارسلونا برگردم

دوست دارم به بارسلونا برگردم

“این نسل بسیار خوبی است. [پائو] کوبارسی، لمینه [یامال]، هکتور فورت، اما میراث عشق بازیکنان است. هدف کمک به آنها بود. ما رنج کشیده‌ایم. ما دو عنوان قهرمانی را به دست آورده‌ایم. اما وجود دارد. تصمیماتی هستند که فرد آن ها را کنترل نمی‌کند. فقط شما می‌توانید آن ها را بپذیرید.

اعتقاد بر این است که فلیک، سرمربی سابق آلمان، قبلاً با غول کاتالان قراردادی دو ساله به توافق رسیده‌است. بنابراین در فصل 2024/25 هدایت تیم را بر عهده خواهد داشت.

ژاوی اعتراف کرده که دوست داشت در بارسلونا بماند. در حرکت بعدی خود را “باز” ​​گذاشته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *