ژاوی جوان دلتنگ بارسلونا شده است

سیمونز برای بارسلونا به آب و آتش می‌زند. او تیم سابقش را می‌خواهد. ژاوی جوان دلتنگ بارسلونا شده‌است.

خلاصه خبر

ژاوی سیمونز، ستاره هلندی، تمام تلاشش را برای پیوستن به بارسلونا به کار خواهد گرفت. سیمونز جوان برای بارسلونا به آب و آتش می‌زند.ژاوی جوان دلتنگ بارسلونا شده‌است

به گزارش “ورزشی“، بارسلونا از مدتی قبل شرایط سیمونز را تحت‌نظر دارد. این باشگاه مایل است که تلاشش را برای به جذب او در پنجره نقل و انتقالات تابستانی امسال به کار بگیرد. احتمال می‌رود که پیشنهادی از سمت این باشگاه به پاریس‌سن‌ژرمن ارائه شود.

این در حالی است که در روزهای اخیر گفته شده بود که مدیران پاریس سن ژرمن علاقه‌ای به فروش او ندارند. بدین معنی که پیشنهادهای دریافتی برای این بازیکن با پاسخ منفی مواجه خواهد شد اما این احتمال وجود دارد که بارسا بتواند او را برای مدت یک فصل قرض بگیرد.

همه‌چیز بستگی به بارسلونا دارد

"</p

روزنامه اسپانیایی موندو دپورتیوو مدعی است که این ستاره هلندی تمام توانش را به کار خواهد گرفت تا به بارسلونا باز گردد. او مایل است که پیراهن این تیم را در فصل آینده به تن کند.

اگر پی‌اس‌جی با انتقال قرضی او به بارسا موافقت کند، بندی در قراردادش هست که به او اجازه‌ی تعیین مقصد خودش را می‌دهد. این باشگاه فرانسوی مایل به حفظ این بازیکن است. اما به علاقه‌اش برای انتقال قرضی هم احترام خواهد گذاشت. بنابراین از الان همه‌چیز به بارسلونا بستگی دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *