ژاپن سکوی پرتاب بسکتبال ایران به جام جهانی

ژاپن سکوی پرتاب بسکتبال ایران به جام جهانی ، بسکتبال ایران در این سالها بازیکنان خوبی در اختیار دارد. تیم ملی بسکتبال ایران در این سالها خودش را برای رقابت های جام جهانی آماده می کند. در این مطلب از سایت ورزشی به بسکتبال و ملی پوشان این تیم می پردازیم در ادامه همراه ما باشید.

تیم کاملا آماده در برابر چین و ژاپن

مسابقه بین ایران و ژاپن یک نقطه شروع عالی برای صعود به جام جهانی می باشد. تیم باید گام های نخست را با قدرت بردارد. به گزارش سایت ورزشی شاگردان سعید ارمغانی تیم بسکتبال روز پنج شنبه 4 اسفند 1401 در شهر تاکاساکی ژاپن از ساعت 9:30 صبح به وقت تهران در مقابل تیم ملی ژاپن قرار می گیرند. تیم ایران بعد از مسابقه با ژاپنی ها از شهر توکیو باید به هنگ کنگ بروند و در مقابل چین قدرتمند قرار بگیرند

بسکتبال ایران اگر بتواند در این رقابت ها حتی در یک مسابقه پیروز شود می تواند سهمیه جام جهانی را بدست آورد. بازیکنی تیم بهنام یخچالی درباره اردوی تیم ملی در دیدار با ژاپن بیان داشت که شرایط اردوی تیم ما بسیار خوب است.

بچه های تیم ملی تمرینات خوبی در کشور ژاپن داشته اند.جو دوستانه و صمیمی بین بازیکنان حاکم است. باید با قدرت در این مسابقات شرکت نماییم.

4 بسکتبالیست برتر جهان کدامند؟

شرایط بی نظیر فدراسیون برای تیم بسکتبال ایران:

مسابقات بین چین و ژاپن از حساسیت زیادی برخوردار است. در این مدت فدراسیون نیز تلاش کرد تا اردوهای ما متفاوت تر از بقیه زمان ها باشد. با تلاش هایی که در این زمینه انجام گرفت ما هیچ مشکلی در زمینه غذا و تمرینات نداشته ایم. یخچالی بیان داشت که ما واقعا از فدراسیون تشکر می کنیم. در بازی با تیم ژاپن باید نقطه شروع مان باشد و تیم باید قدرتی بازی کند. ما باید هر دو بازی را ببریم. ما از وسط لیگ آمده ایم و بسیار از لحاظ بدنی آماده هستیم. باید هماهنگی و آمادگی لازم را برای تیم خود نشان دهیم.

این بسکتبالیست درباره ادامه بازی ها و رقابت بین ژاپن و ایران گفت که قطعا بازی چندان راحتی نداریم. هدف اصلی ما این است که در این مسابقه برنده اصلی باشیم و از این دیدار با دست پر به مسابقه با چین برویم. باید هدف های خود را دنبال کنیم و به هر آنچه که می خواهیم برسیم. قطعا می تواند ژاپن سکوی پرتاب بسکتبال ایران به جام جهانی باشد. در ادامه نظرتان را درباره تیم ملی بسکتبال در کامنت ها مطرح نمایید.

mohamadnd
21 فوریه 2023

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *