بیوگرافی اولیویه ژیرو

ژیرو ماشین کارتینگ فرانسوی! میان این همه بازیکن ریز و درشت ژیرو نشان داد که چرا دیدیه دشان به او انقدر اعتماد و علاقه دارد. الویه ژیرو بر خلاف جام جهانی قبلی که نتوانست نمایش خوبی از خودش بجای بگذارد. در این دوره از رقابت ها با 4 گله زده در کنار لئونل مسی با همدیگر به عنوان دومین گلزن جام ایستاده اند.

او که جام را با دبل مقابل استرالیایی ها رویایی شروع کرده بود. در مرحله یک چهارم با تک گلش مقابل لهستان موفق شد رکورد تیری هانری افسانه ای را بشکند. و به تنهایی عنوان برترین گلزن تیم ملی فرانسه را از آن خود کند.

فرشته ی نجات دیدیه دشان ستاره 36 ساله خروس ها در بازی مقابل انگلیسی ها به خوبی نشان داد که هنوز هم می تواند در بهترین سطح از فوتبال جهان مقابل گرانقیمت ترین تیم جهان عملکرد بینظیری را از خودش نشان دهد.

ماجرا لقب ماشین کارتینگ به ژیرو توسط کریم بنزما آغاز شد.

بنزما وقتی پس از سالها در سال 2021 به اردوی خروس ها برگشت و دوباره توسط دشان به تیم ملی فرانسه دعوت شد به خودش لقب فِراری و به اولویه ژیرو لقب ماشین کارتینگ داد.

و حالا این ماشین کارتینگ بود که با نمایشی خیره کننده و اوج آمادگی تیم مدعی انگلیس را کنار زد تا زمینه را برای صعود به مرحله ی بعد را برای خروس ها راحت تر کند.

جدیدترین اخبار و حواشی ورزش و فوتبال را در سایت ورزشی ببینید.

sajjad
11 دسامبر 2022

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *