کائورو میتوما جام ملت‌های آسیا را از دست داد

روبرتو دی‌زربی، سرمربی برایتون، ضمن تایید مصدومیت شدید ستاره ژاپنی این تیم، اعلام کرد که کائورو میتوما جام ملت‌های آسیا را از دست داد. او گفت او احتمالا میتوما تا 6 هفته از میادین دور خواهد بود.

کائورو میتوما جام ملت‌های آسیا را از دست داد

به گزارش «ورزشی»، برایتون این روزها مانند رئال مادرید پر از مصدوم است. این تیم با 7 مصدوم به مصاف تاتنهام می‌رود.‏

یکی از کلیدی‌ترین مصدوم‌های برایتون ستاره ژاپنی این تیم کائورو میتوما است. امروز شدت ‏مصدومیت او امروز توسط دی‌زربی تایید شد. با اعلام دی‌زربی او ‏ممکن است تا شش هفته خانه نشین شود. با این حال، میتوما عملاً جام ملت‌های آسیا را از دست داده است.

ستاره ژاپن جام ملت‌ها را از دست داد

ستاره ژاپن جام ملت‌ها را از دست داد

در مسابقه‌ی شش روز پیش برایتون برابر کریستال پالاس که با تساوی 1-1 به پایان رسید ‏میتوما لنگ لنگان زمین را ترک می‌کرد. مصدومیت او بیش از برایتونی‌ها، ژاپنی‌ها را نگران کرد. پس از بازی عکس‌هایی از میتوما منتشر شد که باعث نگرانی بیشتری هم شد. ‏عکس‌هایی که میتوما را با عصا و آتل محافظ پا نشان می‌داد. ‏

دی‌زربی امروز در نشست خبری دیدار برایتون برابر تاتنهام درباره او اعلام کرد: “‏ما فردا حدود 10 بازیکن مصدوم داریم. شاید کمتر باشد، مثلا هشت نفر. اما دو بازیکن ‏ما هم از فرم خود خارج‌اند و نمی‌توانند در ترکیب ابتدایی قرار بگیرند. در مورد کائورو میتوما او ‏حدودا شش هفته نباید بازی کند. پزشکان می‌گویند ممکن است چهار، پنج یا شش هفته مصدومیتش طول بکشد. اما در هر صورت، او برای ژاپن نمی‌تواند بازی کند”.‏

جام ملت‌های آسیا از جمعه 22 ‏دی‌ماه شروع می‌شود، یعنی حدود دو هفته دیگر. با توجه به زمان‌بندی شش هفته‌ای که پزشکان اعلام کرده‌اند، ظاهراً میتوما واقعاً قادر به همراهی تیمش در جام ملت‌های آسیا نخواهد بود.

Pooria
27 دسامبر 2023

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *