کاخ بزرگ لیونل مسی در میامی + عکس

ستاره آرژانتینی چقدر هزینه کرد تا بتواند در میامی آرام زندگی کند؟ در این پست کاخ بزرگ لیونل مسی در میامی را می‌بینید. عمارت چندین میلیون دلاری که برای زندگی راحت خود و خانواده‌اش فراهم کرده است.

کاخ بزرگ لیونل مسی در میامی

لیونل مسی در اواسط سال پس از امضای قرارداد با باشگاه MLS اینتر میامی وارد میامی شد. او خواست این بار جایی دورتر به دوران درخشان بازیکنی ادامه دهد. کسی که بدون شک در حال حاضر یکی از بهترین فوتبالیست‌های تمام دوران است. اگر نخواهیم بگوییم بهترین تاریخ.

وقتی مسی و خانواده‌اش به میامی رسیدند، دیگر نگران جایی نبودند که قرار است زندگی کنند. زیرا این خانواده چند ملک در فلوریدا جنوبی داشتند. اما ظاهراً این املاک کافی نبود.

عمارت جدید لیونل مسیعمارت جدید لیونل مسی

قهرمان آرژانتینی جهان با آلبی سلسته، به تازگی یک عمارت مجلل در فورت لادردیل، در مستعمره خلیج، خریده و آن را به خانه جدید خود تبدیل کرده است.

ویژگی های «خانه محقر» او نه کم است و نه جزئی. کاخ لیونل مسی، ملکی است که مسی 8.5 میلیون دلار در ازای 3200 متر مربع و تنها در فاصله 16 دقیقه رانندگی از ورزشگاه اینتر میامی، استادیوم DRV PNK پرداخت کرده است.

این خانه یک شاهکار معماری مدرن با 10 اتاق خواب، 9 حمام، پنجره‌های بزرگ برای ورود آفتاب گرم میامی و البته یک استخر است.

علاوه بر این، این خانه توسط باغ‌ها و محوطه‌سازی‌های زیبا احاطه شده است. این طراحی منحصربه‌فرد، فضایی آرام برخلاف زندگی پر هیجان خیابان میامی ایجاد می‌کند.

انگار این‌ها هم کافی نبود. این خانه دارای یک سالن بدنسازی، آبگرم، گاراژ برای سه ماشین و حتی یک اسکله کوچک برای پهلوگیری قایق‌ها برای دیدار خانواده است.

حضور مسی ارزش خانه‌های این منطقه را افزایش می‌دهد

ورود مسی به این منطقه اختصاصی فورت لادردیل، ارزش املاک نزدیک خانه این آرژانتینی را افزایش داده است.

تاجر پاتریک بت دیوید در مصاحبه ای در یوتیوب گفت که ورود مسی به این محله ارزش دارایی او را از 7 میلیون دلار به 25 میلیون دلار افزایش داد.

Pooria
31 دسامبر 2023

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *