کاراگر: افشاگری گاکپو در پیروزی 7-0 لیورپول

کاراگر: افشاگری گاکپو در پیروزی 7-0 لیورپول:  در دیداری از لیگ برتر  لیورپول با نتیجه 7 بر 0 مقابل منچستریونایتد به پیروزی رسید و کودی گاکپو، محمد صلاح و داروین نونز هر کدام دو گل به ثمر رساندند. این برد با توجه به فرم اخیر لیورپول که تنها در 4 بازی از 12 بازی اخیر خود در تمامی رقابت ها پیروز شده بود، به ویژه چشمگیر بود. با این حال، نمایش هجومی مقابل یونایتد نشانه هایی از ظهور سه خط مقدم جدید را نشان داد که صلاح، نونس و ژانویه جذب گاکپو در زمین بازی را تحت تاثیر قرار دادند.

جیمی کاراگر مدافع سابق لیورپول به ویژه تحت تاثیر عملکرد گاکپو در این مسابقه قرار گرفت و این بازیکن هلندی را “افشاگری” توصیف کرد. نقش اصلی گاکپو کاراگر را شگفت زده کرد. زیرا این مهاجم از زمان انتقال 45 میلیون پوندی او از پی اس وی آیندهوون در ژانویه، تنها دو گل در 11 بازی اول خود برای لیورپول به ثمر رسانده بود. با این حال، کاراگر احساس کرد که عملکرد گاکپو و همچنین عملکرد هاروی الیوت در موفقیت لیورپول مقابل یونایتد موثر بوده است.

بیوگرافی محمد صلاح

کاراگر از تاکتیک های کلوپ و عملکرد گاکپو در پیروزی لیورپول مقابل منچستریونایتد تمجید می کند.

کاراگر احساس می کند که نمایش هجومی لیورپول در برابر یونایتد نشانه مثبتی برای آینده بود.
کاراگر احساس می کند که نمایش هجومی لیورپول در برابر یونایتد نشانه مثبتی برای آینده بود.

جیمی کاراگر خاطرنشان کرد که در ابتدا ترجیح داده بود دیوگو جوتا به جای گاکپو به دلیل توانایی های پرسینگ جوتا بازی کند. اما تصدیق کرد که کلوپ تاکتیک های درست را انجام داده است. ترکیب استفاده شده توسط کلوپ که شبیه الماس یا جعبه بود. خط هافبک منچستریونایتد را با شکاف قابل توجهی مواجه کرد که گاکپو از آن استفاده کرد. کاراگر به ویژه تحت تأثیر نقش گاکپو در گل سوم لیورپول قرار گرفت. جایی که مرد هلندی با ضربه ای به صلاح خونسردی نشان داد و توسط آنتونی به چالش کشیده شد. کاراگر شتاب گاکپو را ستایش کرد، چیزی که از او انتظار نداشت. با توجه به اعتقاد اولیه‌اش مبنی بر اینکه گاکپو برای بازی در مرکز مناسب‌تر است تا به عنوان یک بازیکن گسترده.

به طور کلی، کاراگر احساس می کند که نمایش هجومی لیورپول در برابر یونایتد نشانه مثبتی برای آینده بود. به خصوص که لیورپول به ساخت سه خط مقدم جدید پس از جدایی روبرتو فیرمینو ادامه می دهد. کاراگر اذعان کرد که باید دید که آیا گاکپو، صلاح و نونس می توانند به سطح سه گانه قبلی لیورپول یعنی صلاح، سادیو مانه و فیرمینو برسند یا خیر. با این حال، او معتقد است که ترکیب شیمیایی بین این سه مهاجم امیدوارکننده است و آینده هجومی لیورپول را نوید می دهد.

در خاتمه، پیروزی 7-0 لیورپول مقابل منچستریونایتد نمایشی چشمگیر از فوتبال هجومی بود و گاکپو، صلاح و نونس در زمین درخشیدند. کاراگر به ویژه تحت تأثیر عملکرد گاکپو قرار گرفت و معتقد است. که سه تیم جلوی جدید لیورپول پتانسیل رقابت با مثلث قبلی خود را دارند.

کارا: گل سوم یک لحظه عجب بود

کاراگر به‌ویژه تحت تأثیر نقش گاکپو در گل سوم لیورپول قرار گرفت. گلی که خودش به ثمر رساند و یک ضربه ظریف را بر روی داوید دخیا زد که پاسی را از داخل نیمه خود به صلاح داد و سپس به درون محوطه جریمه یونایتد سرعت داد.

من عاشق خونسردی هستم که او با پاس به صلاح نشان می دهد، زیرا او توسط آنتونی به چالش کشیده می شود.

کاراگر درباره انفجار شتاب گاکپو به جعبه اضافه کرد: «راستش را بخواهم، با تماشای گاکپو، فکر نمی کردم او چنین چیزی را داشته باشد.

من فکر می‌کردم که او باید در مرکز بازی کند. من واقعاً او را به عنوان یک بازیکن گسترده نمی‌بینم، اگرچه این نقش او در PSV بود، زیرا فکر نمی‌کردم او سرعت بالایی داشته باشد.

“اما قدرت دوندگی او در اینجا کاملاً فوق العاده بود. و این پایان در سطح جهانی است. بهترین بازیکنان فوتبال جهان اینگونه کار را انجام می دهند. از سخت ترین زاویه ها، و فراموش نکنید که چقدر دویده است، او باید داشته باشد. خرد شده است.

Pooria
7 مارس 2023

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *