کارشناسی بازی بوروسیا دورتموند چلسی

شکست دوباره چلسی. دورتموند 1 چلسی 0. بیست و یک شوت، هشت شوت به سمت دروازه، بدون گل و یک شکست دیگر. در این پست در ورزشی می خواهیم به کارشناسی بازی بوروسیا دورتموند و چلسی بپردازیم. چه بر سر چلسی آمده است؟

این یک داستان آشنا برای چلسی در روز چهارشنبه بود، زیرا آنها نشان دادند که در یک سوم پایانی در راه شکست مقابل بوروسیا دورتموند در آلمان، هیچ برتری ندارند.

کارشناسی بازی بوروسیا دورتموند چلسی

آبی‌ها شانس کافی برای پیروزی در بازی رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا داشتند و به راحتی آن را پیروز می‌شدند. اما پایان ضعیف، سیوهای عالی و تیرک دروازه علیه آنها توطئه کردند.

از زمانی که گراهام پاتر در ماه سپتامبر سرمربی چلسی شد، قابل درک است که بررسی های زیادی روی گراهام پاتر متمرکز شده است. اما حتی بزرگترین منتقدان او نیز باید پس از این باخت با او همدردی کنند.

در مقابل دورتموندی که در سال 2023 در تمام بازی‌های خود پیروز شده بود، تیم میهمان برای دوره‌های طولانی بازی، تیم بهتری بود. اما از آنجایی که موقعیت‌ها پیش از گلزنی کریم آدیمی برای زدن یک گل انفرادی درخشان برای میزبان پیش می‌آمدند و می‌رفتند. احساس می شد شانس بار دیگر پاتر و چلسی را رها کرده است.

پاتر گفت: به طور کلی، ما از عملکرد بازیکنان در بیشتر بازی راضی بودیم

نیمه اول یکنواخت بود، ما بازی را به خوبی مدیریت کردیم و موقعیت های خوبی داشتیم. در نیمه دوم، جدای از اقدام تعیین کننده که به اندازه کافی خوب کار نکردیم، فکر می کردم تیم برتر و بهتری هستیم.

شاید در اجرای نهایی به کمی شانس نیاز داشته باشیم و فکر می کنم شایسته یک گل بودیم. باید به راه خود ادامه دهیم. نیمه تمام است و ما مشتاقانه منتظر استمفورد بریج هستیم.”

گراهام پاتر خطر اخراج را حس می کند
گراهام پاتر خطر اخراج را حس می کند

کارشناسی بازی بوروسیا دورتموند چلسی | مشکلات چلسی دوباره آنها را آزار می دهد

لئون عثمان، هافبک سابق اورتون، در حال تماشای بازی برای بی بی سی رادیو 5 زنده، با ارزیابی پاتر موافقت کرد و احساس کرد که آنها به نتیجه ای که عملکردشان را تضمین می کند، نرسیده اند.

او گفت: “من تعجب می کنم که چگونه چلسی شکست خورده است.”

فکر می‌کنم آن‌ها در برخی مواقع واقعاً خوب بازی کردند، موقعیت‌های بسیار خوبی خلق کردند، اما چیزی که در چهار یا پنج بازی گذشته آنها را ناراحت کرده بود، دوباره آنها را آزار می‌داد.»

همانطور که گفته شد، چلسی در دورتموند 21 شوت به سمت دروازه داشت که 8 شوت آن در چارچوب بود. گل‌های مورد انتظار آبی‌ها، که میزان شانس‌های شما را نشان می‌دهد. 2.14 چهارمین امتیاز بالاتر در بین هر تیمی در لیگ قهرمانان این فصل بدون گلزنی بود.

گل نزدن موضوعی است که در تمام دوران حضور پاتر در این باشگاه، چلسی را با مشکل مواجه کرده است. آنها در 24 بازی او فقط 25 گل به ثمر رسانده اند. آنها از 2 نوامبر بیش از یک گل در بازی به ثمر نرسانده اند.

مبارزات آنها در یک سوم پایانی گیج کننده تر می شود که علیرغم صرف حدود 288 میلیون پوند در ژانویه بیش از مجموع کل کل باشگاه های بوندس لیگا، لالیگا، سری آ و لیگ 1، آنها روی یک تیم ثابت سرمایه گذاری نکردند.

ژائو فلیکس، یکی از بازیکنان تعویضی، عملکرد فوق‌العاده‌ای داشت. مخصوصاً در نیمه اول، اما او در برخی از بزرگترین موقعیت‌های از دست رفته چلسی مقصر بود، در نیمه اول از موقعیتی خوب شوت کرد و سپس به تیر افقی دروازه برخورد کرد.

انزو فرناندز، هافبک آرژانتینی، که ماه گذشته با مبلغ رکورد 107 میلیون پوندی انگلیس به چلسی پیوست، همچنین شاهد یک سیو درخشان دیرهنگام توسط گرگور کوبل، دروازه بان دورتموند بود.

حملات زیاد و عدم گلزنی چلسی برابر بوروسیا دورتموند
حملات زیاد و عدم گلزنی چلسی برابر بوروسیا دورتموند

نظر گراهام پاتر درباره ی بازی

پاتر: بازیکنان واقعاً خوب کار کردند.

“آنها شرایطی را که در آن قرار داریم و چالش هایی که داریم می دانند اما هیجان انگیز است. نگرش آنها واقعاً خوب بوده است. روحیه در تیم وجود دارد؛ ما فقط به کمی شانس نیاز داریم.”

“یک تیم در حال پیشرفت” که اما باید به زودی برنده شود.

از نمایش کلی چلسی نکات مثبت زیادی وجود داشت، اما در حالی که دورتموند نمی تواند در سال 2023 از پیروزی خود دست بردارد، آبی ها در 9 بازی امسال تنها یک برد را کسب کرده اند.

پاتر معتقد است که طرفداران می توانند کارهای خوبی را که تیمش انجام داده است ببینند و قدردانی کنند. اما او می داند که این بردها باید به زودی آغاز شوند.

او افزود: عملکرد [در مقابل دورتموند] گام دیگری به جلو برای ما بود.

“امیدوارم پیشرفت کنیم و فکر می کنم این کار را انجام خواهیم داد و در سه هفته دیگر می توانیم بازی را در استمفورد بریج انجام دهیم.”

 

Pooria
17 فوریه 2023

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *