گل اول پرسپولیسی ها با شوت بازیکن خوبی به نام (( سینا اسدبیگی )) که با ضربه سر شیخ دیاباته کار صنعت نفتی ها تمام شد. گل دوم تیم پرسپولیس به تیم صنعت نفت ابادان که خیلی مشکوک بود و در مشکوک ترین حالت توپ به داخل دروازه ی تیم صنعت نفت ابادان رفت.

صحنه گل اول پرسپولیس به صنعت نفت آبادان
صحنه گل اول پرسپولیس به صنعت نفت آبادان

ولی گل دوم پرسپولیسی ها به مشکوک ترین شکل ممکن وارد دروازه ی صنعت نفت ابادان یا در داخل دروازه ی فرزین گروسیان رفت.

وقتی که دیباته توپ خود را در داخل دروازه صنعت نفت ابادان زد، نفتی ها بسیار شاکی شدند به تصمیم کمک داور اقای علیرضا ایلدروم. بازیکنان صنعت نفت ابادان می گویند او در این صحنه که توپ گل شد به اشتباه سوت زده. تصویر واضحی که منتشر شده که رقبای تیم بزرگ سرخ های پایتخت مبنی بر افساید بازیکن شیخ دیاباته را نشان می دهد.

صحنه گل دوم پرسپولیس به صنعت نفت آبادان
صحنه گل دوم پرسپولیس به صنعت نفت آبادان
کارشناسی داوری گل دوم شیخ به نفت

✅( گل دومی که تیم خوب پرسپولیس زد به تیم صنعت نفت ابادان اقای شیخ دیاباته مشکوک به افساید بود )

اقای ابراهیم میرزابیگی ، این صحنه مشکوک است اما یک مقدار نوک پای بازیکن صنعت نفت ابادان جلو تر از بازیکن پرسپولیس قرار گرفت.

من صحنه مشکوک را دیدم که لحظه ای که ال کثیر پاس را به شیخ دیاباته داد، نوک پای بازیکن صنعت نفت قرار داشت نه زانوی دیاباته در افساید بود.

✅اقای حسین زرگر، چندین بار ویدیوی اهسته این صحنه ی مشکوک را دیدم  و به نظرم هردو بازیکن در یک راستا قرار دارند.

❌تورج حق وردی، در تصاویر واضح است که بازیکن پرسپولیس شیخ در موقعیت کاملا افساید است، دیاباته جلوتر از مدافعان نفت قرار داشت.

✅ اقای رودنیل، شیخ دیاباته در افساید به او توپ نرسید وقتی آل کثیر به شیخ دیاباته پاس داد، شیخ در خط افساید نبیست بلکه مدافع تیم صنعت نفت ابادان کاملا افساید را پر کرده.

✅ اقای حیدر سلیمانی ، در دقیقه ی 47 بازی ، پاسی که بازیکن تیم  پرسپولیس عیسی آل کثیر به شیخ دیاباته داد و گل دوم قرمز ها زده شد به هیچ وجه افساید نبود.

شادی گل شیخ دیاباته در پیراهن پرسپولیس
شادی گل شیخ دیاباته در پیراهن پرسپولیس

6 دیدگاه در “پرسپولیس، کارشناسی گل شیخ دیاباته به صنعت نفت ابادان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *