کارلو آنچلوتی با رئال مادرید تمدید کرد / رویای برزیل پایان یافت

با اعلام رسمی، کارلو آنچلوتی قرارداد جدیدی با رئال مادرید امضا کرد. بدین ترتیب، کارلتو به بررزیل نخواهد رفت.

خلاصه

آنچلوتی دوران جدیدی را به عنوان سرمربی مادرید ثبت کرد.

تیم ملی برزیل به طور علنی به دنبال سرمربی ایتالیایی بود.

تیم مادرید برای ماندن آنچلوتی اصرار داشت.

کارلو آنچلوتی با رئال مادرید تمدید کرد

به گزارش ورزشی، رئال مادرید تایید کرد که کارلو آنچلوتی، سرمربی این تیم، قرارداد خود را تا سال 2026 تمدید کرده است.

تیم ملی برزیل به طور علنی به دنبال سرمربی ایتالیایی بود. مقامات بلندپایه تمایل خود را برای جذب آنچلوتی پس از اتمام قرارداد قبلی او با مادرید در پایان فصل جاری پنهان نمی‌کردند.

اگر مادرید از تمدید قرارداد آنچلوتی خودداری کند، آنچلوتی توافق اولیه‌ای برای هدایت برزیل داشته است. اما تیم اسپانیایی اکنون با تمدید با این مربی کهنهکار، بلاتکلیفی را کنار گذاشته است.

در بیانیه باشگاه آمده است: رئال مادرید و کارلو آنچلوتی برای تمدید قرارداد مربی ما تا 30 ژوئن 2026 به توافق رسیده‌اند.

افتخارات کارلو آنچلوتی با رئال مادرید

افتخارات کارلو آنچلوتی با رئال مادرید

او در پنج فصل مربیگری رئال مادرید، 10 عنوان قهرمانی کسب کرده است: 2 لیگ قهرمانان، 2 جام باشگاه های جهان، 2 سوپرجام اروپا، 1 لیگ، 2 کوپا دل ری و 1 سوپرکاپ اسپانیا.

کارلو آنچلوتی تنها مربی‌ای است که 4 قهرمانی در جام ملت های اروپا کسب کرده است. او به علاوه، بیشترین پیروزی را در تاریخ این رقابت ها کسب کرده است (118). او همچنین اولین مربی است که پنج لیگ معتبر اروپایی (ایتالیا، انگلیس، فرانسه، آلمان و اسپانیا) را فتح کرده است.»

آنچلوتی ماه گذشته در همان کنفرانس مطبوعاتی که در آن به طور علنی از ژابی آلونسو، سرمربی بایرلورکوزن به عنوان جانشین احتمالی در سانتیاگو برنابئو یاد کرد، از آینده‌اش دقیق صحبت نکرد.

مقامات مادرید همچنین در حال کار بر روی لیست اولیه اهداف احتمالی در صورت جدایی آنچلوتی بودند. رائول، کاستیا و روبرتو دزربی از برایتون ، هر دو در لیست رئال جای داشتند. اما تیم فعلی بازی به وضوح نشان داد که می‌خواهند به همکاری با آنچلوتی ادامه دهند.

فلورنتینو پرز، رئیس باشگاه همچنان از طرفداران بزرگ مهارت‌های مدیریتی آنچلوتی است. با تغییرات قابل توجهی در تیم در افق سال 2024، تصمیم به تمدید قرارداد آنچلوتی گرفته شد.

اندریک در تابستان امسال وارد زمین خواهد شد. مادرید امیدوار است که در کنار او، آلفونسو دیویس، مدافع چپ بایرن مونیخ و کیلیان امباپه مهاجم پاریس سن ژرمن ببیند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *