کارلو آنچلوتی: بهترین فوتبال هجومی در مقابل لیورپول

کارلو آنچلوتی: بهترین فوتبال هجومی در مقابل لیورپول ، تیم رئال امشب در یک مسابقه حساس در مقابل لیورپول در ورزشگاه خانگی قرار می گیرد. سرمربی ایتالیایی رئال مادرید گفت در این مسابقه با ترکیب هجومی در مقابل کلوپ و شاگردانش قرار می گیرد. در ادامه سایت ورزشی همراه ما با این خبر مهم باشید.

 

صحبت های کارلتو درباره بازی امشب لیورپول و رئال:

به گزارش سایت ورزشی ، کارلتو و تیمش امشب در یک مسابقه بدون ترس و استرس در مقابل لیورپول قرار خواهند گرفت. در دیدار برگشت مرحله یک هشتم رقابت های لیگ قهرمانان اروپا فصل 23-2022 امشب در سانتیاگو برنابئو رئال مادرید در برابر لیورپول قرار خواهد گرفت. بازی رفت با نتیجه 5-2 به نفع لوس بلانکوس تمام شد. کارلو آنچلوتی در کنفرانس خبری قبل از بازی حضور یافت و به سوالات خبرنگارها پاسخ داد. شرخ صحبت هایش را از موندو دپورتیوو و سایت ورزشی می خوانید:

کلوپ: لیورپول به آسانی در برابر رئال کامبک نمی زند

دیدار حساس بین رئال مادرید و لیورپول:

رئالی ها در بازی قبل بسیار خوب عمل کردند و به لطف نتیجه عالی برای آنها ، امشب بدون ترس در مقابل لیورپول قرار می گیرند. کارلتو در نشست خبری بیان داشت: ما امشب به لطف نتیجه خوب دیدار قبلی مجبور به محاسبه و بدون شدت بالا در کسب پیروزی مسابقه خواهیم داد. برای دفاع کردن به زمین نمی رویم و می خواهیم هجومی بازی کنیم. ما درباره بازی حرف های زیادی زدیم. در آن بازی نیز خط حمله ما هجومی عمل کرد و فوتبال بسیار عالی ارائه داد.

 

اهمیت بازیکن خوب ما:

یکی از بهترین بازیکنان تیم ما وینیسیوس بود که تاریخ را برای سال های بعد در رئال مادرید می نویسید. درست همانند بازیکنان بزرگی نظیر کاسمیرو و کروس یا مودریچ

 

درگیری کریم بنزما و دیدیه دشان

چنین موضوعاتی کاملا شخصی است و من وارد این درگیری ها بین بازیکنان نمی شوم. هرچیزی در فوتبال پیش می آید و درگیری کاملا طبیعی است.

 

عملکرد کریم بنزما

من درباره بنزما و انتقادهایی که راجبش صحبت می شود نمی خواهم هیچ صحبتی انجام دهد. من او را آماده و کامل هیجان زده می بینم. او کامل و صد در صد در اوج آمادگی و با انگیزه بالا است. لیگ قهرمانان برای همه ما اهمیت زیادی دارد.

 

حضور ادن هازارد در فصل آینده برای رئال:

باشگاه ما هر بازیکنی که در اختیار من قرار دهد باید از آنها در طول فصل استفاده نمایم.

ادواردو کاماوینگا

این بازیکن بسیار خوب است. او واقعا عملکرد بی نظیری دارد. البته گهگاهی اشتباه دارد ولی خوب جبران می کند. باید اشتباهاتش را فرامش کرد. در برابر اسپانیول نیز اشتباهاتی داشت اما بعد از آن بسیار خوب بازی کرد و ما آن را فراموش کردیم. جایگاهش در ترکیب رئال عالی است.

تونی کروس

تونی در مسابقه با اسپانیول نیز خوب بازی کرد. همانند بقیه من او را با بازیکن دیگر جایگزین نمودم و فقط به این دلیل که گاهی اوقات باید از چنین تغییرهای لذت ببرم و تیم شادابی داشته باشیم.

 

کارلو آنچلوتی: بهترین فوتبال هجومی در مقابل لیورپول را ارائه می دهم، باید این بازی را با گل های زیاد ببریم و ابهت خود را به همه دنیا نشان دهیم.

mohamadnd
15 مارس 2023

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *