کار دنی آلوز سخت تر شد

کار دنی آلوز سخت تر شد ، بازیکن برزیلی و ستاره باشگاه بارسلونا که در هفته های اخیر با یک جنجال اتهام تجاوز روبرو شد. و حالا در زندان این کشور قرار دارد. ظاهرا مدارک و شواهد بر علیه این بازیکن فوتبال است. و حالا ظاهرا کار دنی آلوز سخت تر شده است.

 

دنی آلوز به اتهام تجاوز در زندان بارسلون

آلوز بازیکن سابق تیم بارسلونا و تیم ملی برزیل در دو هفته پیش به اتهام تجاوز در کاتالونیا اسپانیا بازداشت و بدون وثیقه در زندان حضور دارد. به گزارش سایت ورزشی ، ظاهرا گفته شد که آلوز به صورت موقت از زندان آزاد خواهد شد.

با این مدرک ها و آزمایشات باعث می شود تا دنی به دردسر بزرگ بیافتد.

در ماه ژانویه 2023 دنی در کشور اسپانیا و شهر زیبای بارسلونا حضور داشت و به یک خانم آزار جنسی وارد کرد و در حال حاضر نیز در زندان کاتالونیا اسپانیا است. تجاوز این بازیکن فوتبال به یک دختر 23 ساله اسپانیایی حالا تقویت یافته است. قبلا این بازیکن کتمان می کرد و در سه بار اتهاماتش را رد کرد و گفت من فقط با این خانم دوست بوده ام. نتایج پزشکی مدارکی را در دست دارد که با نمونه ژنتیک او شباهت دارد و به تایید مقام قضایی نیز رسید.

 

اتهامات وارده به دنی آلوز

این حادثه و محل بررسی این رخداد باعث شد تا معاینات زیادی روی لباس دختر خانم صورت بگیرد و حالا بقایای بیولوژیک نشان می دهد که دنی آلوز در این قضیه مقصر است. ظاهرا ادعای اخیر آلوز نیز کاملا بی اساس شناخته می شود. او بیان داشت که این ارتباط دوستانه و بدون خشونت بوده است. احتمال محکوم شدن ستاره برزیلی تیم بارسا افزایش یافت. حتی در در هفته آینده قرار بود که دادگاه بارسلونا قضیه آزادی موقت آلوز را بررسی نماید. دادستان با آزادی موقت این بازیکن متجاوز مخالفت می کند و حتی بیان داشت که احتمال فرار او نیز وجود دارد. دنی در کشور خود برزیل نیز دارایی زیادی دارد و این جرائیم باعث نمی شود تا استرداد مجرمین بین برزیل و اسپانیا انجام شود.

mohamadnd
11 فوریه 2023

3 دیدگاه در “کار دنی آلوز سخت تر شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *