کاسمیرو گفت: هیچ فوتبالیستی به تنهایی باعث موفقیت تیم نمی شود

کاسمیرو گفت: هیچ فوتبالیستی به تنهایی باعث موفقیت تیم نمی شود ، هافبک تیم برزیل و بازیکن حال حاضر باشگاه منچستر یونایتد جزو فوتبالیست های تاثیرگذار و تعیین کننده است. این بازیکن در این مدت در کارهای دفاعی و تهاجمی و گلزنی کمک زیادی کرده است. در ادامه سایت ورزشی همراه ما با این خبر مهم باشید.

 

کاسمیرو و دفاع از بازی تیمی و گروهی بازیکنان:

هافبک برزیلی تیم منچستر یونایتد در این مدت در تمامی کارهای تیم شرکت داشته است. کاسمیرو در کارهای دفاعی و حملات و گلزنی تیمش شرکت داشت و نقش مهمی ایفا نمود. ایشان در تابستان قبل از رئال مادرید به منچستر یونایتد آمد. و جزو یکی از بازیکنان کلیدی و تاثیرگذار شیاطین سرخ شد.

کاسمیرو بازیکن حال حاضر منچستر با شماره 18 در این تیم توپ می زند. و با مجله این باشگاه مصاحبه ای انجام داد و گفت: اگر در این مدت توجهات زیادی به عملکردش صورت گرفت و این موفقیت ها با هم تیمی ها و فوتبالیست های دیگر صورت گرفته است.

 

قطعا کارهای گروهی خیلی بهتر از کار تک نفره و شخصی است. فوتبال باید به صورت تیمی انجام شود تا موفقیت بالاتر رود. کیفیت کارهای تیمی و فوتبالیست های باشگاهم را باید در نظر داشته باشیم. بازیکنانی نظیر لیساندرو مارتینز و رافائل واران جزو برترین بازیکنان با کیفیت تیم منچستریونایتد هستند. اریکسن که بنده با او مدت زیادی است بازی فوتبال انجام داده ام.

کاسمیرو گفت: هیچ فوتبالیستی به تنهایی باعث موفقیت تیم نمی شود

اریکسن واقعا بازیکن فوق العاده تکنیکی و حرفه ای است. فردینیو جزو بازیکنان عالی این تیم به حساب می آید و حتی بازیکنانی در کلاس جهانی همانند فرناندز را نیز در اختیار داریم. کاسمیرو در ادامه گفت: قطعا این بازیکنان در برد منچستر تاثیرگذار هستند. هر کدام از این فوتبالیست ها توانایی و قابلیت های ویژه ای دارند که در کنار هم می توانند یک تیمی را تکمیل کنند.

mohamadnd
1 مارس 2023

1 دیدگاه در “کاسمیرو گفت: هیچ فوتبالیستی به تنهایی باعث موفقیت تیم نمی شود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *