کانر ویلیامز آمریکایی

کانر ویلیامز آمریکایی ! غول جدید بسکتبال آمریکا حسابی در شبکه‌های مجازی ترند شده است. به گزارش سایت “ورزشی” بسکتبال به عنوان اولین ورزش در آمریکا، طرفداران بی شماری دارد. و بسیاری از جوانان این کشور به ستاره شدن در این رشته فکر می کنند.

کانر ویلیامز آمریکایی ! غول جدید بسکتبال آمریکا

بنابراین سن و اندازه های عجیب و غریب مانعی بر سر بسیاری از آنها نیست. به تازگی یکی از بازیکنان آن ها با توجه به شرایط بدنی و استعدادش همه چیز را متحول کرده است. کانر ویلیامز یک بازیکن منحصر به فرد و متفاوت نسبت به بقیه، با تضادها و به همان اندازه شگفت انگیز است. کانر ویلیامز، در پست 5 تیم کالج سنت جان فیشر بازی می کند. و تصاویر بدن او که یک غول به حساب می آید در سراسر جهان وایروال شده است.

آمریکا یک چهره جدید در بسکتبال دارد: غول های زیادی امروزه در دنیا ترند می شوند. مثل هالک ایرانی که بعدها مشخص شد فتوشاپی بیش نبود. ولی امروزه کسی به اسم کانر ویلیامز آمریکایی در دنیا وایروال شده که قد و هیکل بزرگی دارد. هیکل او ورزشکاری نیست و شکم بزرگی دارد. دست و پاهای قول پیکر کانر ویلیامز بسیار بزرگ است به طوری که 3 برابر آدم عادی است!

کانر ویلیامز آمریکایی غول جدید بسکتبال آمریکا
کانر ویلیامز آمریکایی ! غول جدید بسکتبال آمریکا

قد و وزن بسکتبالیست غول پیکر آمریکایی

به گفته خبرنگاران آمریکایی کانر ویلیامز 222 سانتی متر قد و 136 کیلوگرم ورن دارد! در زمین کانر ویلیامز یک غول است.

کانر ویلیامز در حال تحصیل در زمینه امنیت سایبری است ، اما مهارت های او در بسکتبال به گونه ای است که روز به روز در حال افزایش است.در سال اول، زمانی که از مقابل خط سه نفره لیز خورد و پخش زمین شد ، بلافاصله با یک پاس تماشایی به سبد ، عنوان “داستان واقعی رستگاری در 20 ثانیه” را در ایالات متحده آمریکا به دست آورد.

قد و وزن کانر ویلیامز آمریکایی
قد و وزن کانر ویلیامز آمریکایی

معروف به بیگ کوزی

بیگ کوزی یا کانر ویلیامز در سال 2022 نیز در لیگ دسته سوم کالج به بسکتبال صعود کرد. او بازیکن خوبی است و در حال حاضر برای خودش یک برند محسوب می شود. به عنوان مثال، پورتال ورزشی معمولی ‘Barstool’ خط تولید لباس با تصویر او راه اندازی کرد و کارت های تجاری Leaf، کارت های ورزشی گران قیمت نیز با نام و تصویر او چاپ شده است.

او حتی برنده بهترین بازیکن در ایالت فلوریدا شد و قلب بسیاری از طرفداران بسکتبال آماتور در آمریکا را به دست آورد.

او به کارهای خیریه نیز علاقه خاصی دارد و از این شهرت برای سازماندهی یک مجموعه خیریه و کمک به جوانان با امضا و چهره خود از دانشگاه روچستر برای ورود به ورزش استفاده کرده است. او ستاره ای است که با ستاره های معمولی بسکتبال در آمریکا بسیار متفاوت است، اما ستاره ای است که در فرهنگ ورزش آمریکا به عنوان “رئیس بزرگ!”

بیگ کوزی یا کانر ویلیام
بیگ کوزی یا کانر ویلیام

چه رشته ای مناسب کانر ویلیامز آمریکایی است ؟

برخی از مردم دنیا معتقدند کانر ویلیامز آمریکایی باید به جای بسکتبال وزنه بردار می شد زیرا موفقیت آن دیدنی تر می شد به خاطر جسته بزرگ آن می توانست در این رشته قهرمانی بزرگ با رکوردهای آهنین شود! اگر رکورد بقیه را بزند می تواند تا چندین سال ستاره این ورزش باشد و کسی نتواند رکورد او را جا به جا کند.

برخی افراد هم معتقد هستند می تواند با حضور در رشته mma یا شوت فایتینگ می تواند دنیای جدیدی از این ورزش بسازد! ناگفته نماند. اگر کسی وارد این رشته شد باید تیز و باهوش باشد. به همین علت کانر ویلیامز آمریکایی یکی از مناسب ترین افراد است. زیرا با هیکل او ورزشکار مقابل به ترس می افتد و با حرفه و فن می شود او را برد.

خیلی ها معتقد هستند باید او این دو ورزش را ادامه می داد. ولی عشق و علاقه او بسکتبال  است و با روند در پیش گرفته او احتمالا جزو بهترین بسکتبالیست ها در دنیای امروی شود.

آخرین  اخبار و حواشی ورزشی ایران و جهان را در سایت ورزشی ببینید.

sajadjafari
12 ژانویه 2023

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *