کریستوفر انکونکو باز هم مصدوم شد

بحران این روزهای چلسی زخمی دوباره پیدا کرد. مهاجم جدید چلسی کریستوفر انکونکو باز هم مصدوم شد. او 3-4 هفته از میادین دور خواهد بود.

خلاصه خبر

انکونکو از زمانی که به استمفوردبریج نقل مکان کرد، با مصدومیت‌هایی روبه‌رو شد.

بازیکن فرانسوی در جریان شکست چلسی در فینال جام کارابائو مقابل لیورپول در نیمه دوم بازیکن تعویضی بود.

خرید تابستانی 52 میلیون پوندی تنها در 9 بازی برای آبی ها بازی کرده است.

کریستوفر انکونکو باز هم مصدوم شد

به گزارش وب سایت «ورزشی»، چلسی در آستانه دیدار روز چهارشنبه مقابل لیدز یونایتد در دور پنجم جام حذفی، ضربه جدیدی از کریستوفر نکونکو به خود دید.

این بازیکن 26 ساله تنها 9 بار در تمام فصل برای آبی‌ها بازی کرده است که به دلیل مصدومیت شدید زانو در ماه آگوست و مشکل لگن در ژانویه رخ داده است.

انکونکو در جریان شکست روز یکشنبه فینال جام کارابائو مقابل لیورپول در ومبلی از روی نیمکت آمد ، اما نتوانست نقش معناداری ایفا کند. این در حالی بود که تیم مائوریسیو پوچتینو به لطف گل دیرهنگام ویرجیل فن دایک با ضربه سر شکست خورد.

حالا با یک ضربه بیشتر به تیم پوچتینو، سرمربی سابق پاری سن ژرمن و تاتنهام، دوباره از حضور انکونکو محروم خواهد شد. او در آخرین کنفرانس مطبوعاتی قبل از بازی خود فاش کرد که مصدومیت دوباره رخ داده است.

مربی آرژانتینی تایید کرد: “ما باید هر روز ببینیم و ارزیابی کنیم. اما او برای سه یا چهار هفته از میادین دور است.

برای او سخت است. زمانی که در پیش فصل آمد، او را تماشا کردیم. او در زمین تمرین پرواز می‌کرد. تا اینکه مصدوم شد. الان نزدیک به هشت ماه است که او دوباره به میدان بازگشته است اما دیگر مثل قبل نیست.

ما انکونکوی شگفت‌انگیز را در پیش فصل در ذهن خود داریم. اما به دلیل شرایط، بازیکن مشابه آن موقع نیست. به همین دلیل است که گاهی اوقات وقتی قضاوت می‌کنیم ناعادلانه است.»

سایه‌ای از کریستوفر انکونکو

سایه‌ای از کریستوفر انکونکو

انکونکو یکی از خریدهای پرسروصدای چلسی در تابستان بود که برای باشگاه 52 میلیون پوند هزینه داشت. اما او نتوانسته تاثیری بر روند کار در استمفورد بریج بگذارد. این مرد فرانسوی در 9 بازی تنها دو بار گلزنی کرده است. مبارزات تناسب اندام مداوم او بر توانایی‌اش برای موفقیت در باشگاه جدیدش تأثیر گذاشته است.

مشکلات او به دلیل رکورد گلزنی چشمگیرش در آلمان ناامید کننده است. انکونکو فصل پیش با 16 گل در 25 بازی به عنوان بهترین گلزن بوندسلیگا شناخته شد. سپس با 35 گل برای لایپزیگ در تمام رقابت ها در طول فصل 2021/22 وارد تیم ملی فرانسه شد.

نکونکو در آن سال به عنوان بهترین بازیکن فصل بوندسلیگا انتخاب شد. همچنین با آمار 11 گل در 12 بازی، در تیم منتخب لیگ اروپا حضور داشت.

Pooria
28 فوریه 2024

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *