حضور عجیب کریستیانو رونالدو در کمپ رئال مادرید

رونالدو در کمپ رئال مادرید ، کریس رونالدو بازیکن 37 ساله پرتغالی امروز در کمپ تمرین رئال مادرید مشاهده شد. حضور غیر منتظره رونالدو در کمپ تمرینی مادریدی ها باعث شد. تا گمانی زنی از حضور او در این باشگاه افزایش پیدا کند.

به گزارش سایت ورزشی ، شرایط پیش روی کریستیانو اصلا مناسب نیست و آینده این ستاره بزرگ فوتبال در حالت ابهام قرار گرفته است. رونالدو که در نیم فصل اول در منچستر با حاشیه های زیادی همراه شد. در جام جهانی نیز نتوانست پرتغال را به فینال برساند. حالا معلوم نیست در نیم فصل دوم در چه باشگاهی قرار بگیرد. ولی قطعا کریستیانو یکی از بهترین دوران ورزشی خود را در باشگاه رئال مادرید گذراند.

خاطرات شیرین کریس رونالدو در رئال مادرید

کریس در باشگاه رئال مادرید افتخارهای زیادی را کسب کرد چه افتخارات فردی و چه تیمی که همه در حافظه طرفداران این تیم ثبت است. رونالدو حالا برای حفظ آمادگی اش راهی کمپ تمرینی تیم رئال مادرید شده است. در این روزهای تلخ احتمالا خاطرات قدیم خودش را نیز مرور کرده است.

حضور کریس رونالدو در کمپ تمرین رئال مادرید
حضور کریس رونالدو در کمپ تمرین رئال مادرید

آیا احتمال حضور رونالدو در باشگاه رئال مادرید است؟

بعد از اخذ مجوز از باشگاه رئال، کریس امروز برای انجام تمرن های شخصی خودش راهی والدبباس شد و ساعتی را آنجا تمرین کرده است. یکی از نکات جالب در این زمینه این است که پس از نشر این خبر که رونالدو ستاره پرتغالی در والدباس تمرین نموده است. برخی از بازیکنان آکادمی خواهان ملاقات با او شدند و در ادامه با این بازیکن مطرح دنیا نیز عکس گرفتند.

البته شاید حضور کریس رونالدو در کمپ رئال شاید هیچ ربطی به آینده بازیکن ندارد و اصلا بعید است که باشگاه رئال تمایلی به استخدام دوباره کریس رونالدو داشته باشد. البته مشخص نیست این روند تا کی ادامه دارد و روزهای بعد این بازیکن مطرح دنیا به کدام باشگاه اروپایی یا آسیایی می رود. حالا باید منتظر بمانیم که در نیم فصل دوم آیا رونالدو باشگاهی را برای بازی کردن پیدا خواهد کرد؟ به توافق خواند رسید یا خیر

حضور رونالدو در رئال مادرید
حضور رونالدو در رئال مادرید

آخرین اخبار و حواشی فوتبال ایران و جهان را در سایت ورزشی ببینید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *