هتریک رونالدو در 45 دقیقه

تیم فوتبال النصر عربستان با سه گل و هتریک رونالدو که ستاره پرتغالی‌اش است به ثمر رساند. سیزدهمین برد این فصل خود را در لیگ حرفه‌ای فوتبال کشور عربستان سعودی جشن گرفت. النصر عربستان با این برد به صدر جدول بازگشت. آنها با آمدن رونالدو قدم هایی به سمت قهرمانی بر می دارند. در این پست از ورزشی درباره ی هنرنمایی کریستیانو رونالدو بخوانید.

کریستیانو رونالدو در 45 دقیقه هتریک کرد

به گزارش مارکا، در تازه ترین هفته و هفته ی هجدم لیگ عربستان، النصر عربستان میزبان تیم ضمک عربستان بود. تیم النصر عربستان با درخشش کریستیانو رونالدو مهاجم پرتغالی سابق رئال مادرید، یوونتوس و منچستر یونایتد، حریفش را با حساب سه بر صفر در هم کوبید.

کریستیانو رونالدو ستاره ی پر هزینه ی النصر، گل‌هایش را در دقیقه های ۱۸ (از روی نقطه ی پنالتی)، ۲۳ و ۴۴ به ثمر رساند. زرد و آبی پوشان شهر ریاض عربستان صعودی، با هتریک 45 دقیقه ای کریستیانو رونالدو به صدر جدول رفت.

کریستیانو رونالدو در 45 دقیقه هتریک کرد
کریستیانو رونالدو در 45 دقیقه هتریک کرد

گل اول کریستیانو رونالدو از فاصله ی 11 یاردی یعنی از روی نقطه ی پنالتی بدست آمد. ذومین گل او پس از یک پاس فیلتر شده و سپس با شوت پای چپ به ثمر رسید. گل سوم درست قبل از نیمه ی دوم به ثمر رسید.

آمار گلزنی کریستیانو رونالدو در لیگ عربستان

در سه بازی اخیر رونالدو 7 گل و 2 پاس گل به ثمر رسانده است. این پرتغالی در لیگ حرفه ای عربستان سعودی آقایی می کند.

با کمک این پیروزی، تیم النصر عربستان ۴۳ امتیازی شد. آنها با ۲ امتیاز بیشتر نسبت به الاتحاد عربستان صدر جدول را در اختیار خود گرفته اند.

رونالدو با این هت‌تریکش در این بازی، تا کنون 8 گل به ثمر رسانده است. او اکنون پس از هم‌تیمی‌اش تالیسکا، کارلوس از تیم الشباب و حمدالله از الاتحاد و به شکلی همزمان در کنار چند بازیکن دیگر، چهارمین گلزن برتر لیگ حرفه ای عربستان سعودی است. سرعت بسیار بالای گلزنی رونالدو می تواند آقای گلی را برایش به ارمغان بیاورد.
کریستیانو رونالدو همچنین در بازی گذشته ی تیمش در خارج از خانه، دروازه ی الوحده را 4 بار در بازی باز کرد. او اولین بازیکنی در تاریخ لیگ عربستان شد که 4 گل در یک بازی می زند.

Pooria
26 فوریه 2023

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *