چندی پیش در مصاحبه ای که انجام شد میلاد میداوودی ضمن اعلام خبر رفتنش به استقلال تهران ادعا های زیادی در مورد آینده خود در این تیم کرد.

۱۲ سال پیش در تاریخ دوم تیر ماه سال ۱۳۸۹ میلاد میداوودی رسما آبی پوش شد و به تیم استقلال کشورمان پیوست. این ستاره سابق استقلال اهواز پس از سقوط تیمش به پایتخت آمد به این امید که این بار پیراهن آبی پوشان تهرانی را بر تن کند. او در این رابطه گفته است: استقلال بزرگ ترین‌، محبوب ترین و پر افتخارترین باشگاه ایران است و به حتم آرزوی هر فوتبالیستی است که پیراهن آن را بر تن کند. من نیز از چند تیم دیگر از جمله سپاهان و فولاد خوزستان پیشنهاد داشتم اما تصمیم گرفتم که به استقلال تهران بیایم.
وی همچنین افزوده که: خیلی از هواداران فوتبال به من لطف دارند تا حدی که حتی نام کریس رونالدو را روی من گذاشتند. قطعا من آن قدر خوب در این تیم بازی خواهم کرد تا همان کریس رونالدو محبوب هواداران استقلال شوم.
میداوودی در ادامه سخنانش نیز خاطرنشان کرده است: استقلال همیشه بهترین نامزد قهرمانی است. امسال نیز همه با تمام وجود برای موفقیت آن تلاش می‌کنند. در این میان من و آرش برهانی نیز می‌توانیم بهترین خط حمله لیگ شویم و با هم گل‌های زیادی را وارد دروازه حریفان کنیم.

raha36
25 ژانویه 2023

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *