کشف جسد کریستین آتسو در زیر آوارهای زلزله ترکیه

کشف جسد کریستین آتسو در زیر آوارهای زلزله ترکیه ، زلزله ترکیه یکی از سهمگین ترین و مرگبارترین زمین لرزه های اخیر دنیا در چند سال اخیر است. زلزله جزو بلایای طبیعی و خطرناک در کره زمین است که هرچند وقت یکبار جان انسان های زیادی را می گیرد. در هفته های قبل یک زلزله بسیار سنگین شامل 7 ریشتر در مرز بین ترکیه و سوریه به وجود آمد که خسارات زیادی به بار آورد. تا این لحظه 45 هزار نفر جان خود را از دست دادند.

کشف جسد بازیکن سابق چلسی:

به گزارش سایت ورزشی ، مدیر برنامه های آتسو بازیکن اسبق تیم چلسی خبر از درگذشت او داد. این بازیکن فوتبال که در باشگاه هاتای سپور حضور داشت و توپ می زد در زمان وقوع زلزله در این منطقه حضور داشت. با این زلزله خسارات زیادی به بار نشست و همچنان قربانی می گیرد. بعد از 13 روز با توجه به اینکه گفته شد که آتسو نمرده است، اما دیروز جسد او از زیر آوارها پیدا شد. مورات اوزون مهمت مدیر برنامه این بازیکن بیان داشت که بنده مرگ موکلم را تایید می کنم.

کشف جسد کریستین آتسو در زیر آوارهای زلزله ترکیه

تایید مرگ کریستین آتسو بر اثر زمین لرزه ترکیه:

بلاخره جسد بی جان آتسو زیر آوارها پیدا شد و وسایل و تلفن همراهش نیز در کنار جسدش در زیر آوارها پیدا شد. کریستین آتسو بازیکن جوان 31 ساله که چند وقت پیش نیز تولدش بود و تابحال 60 بار پیراهن تیم ملی غنا را پوشید. این بازیکن فوتبال غنایی که در لیگ ترکیه حضور دارد، تجربه بازی در تیم های پورتو، اورتون، چلسی و نیوکاسل را دارا می باشد. در سال های اخیر بازیکنان زیادی در لیگ ترکیه فوتبال بازی می کنند، متاسفانه زلزله اخیر حتی به افراد مشهور و بازیکنان خارجی شاغل در این کشور نیز رحم نکرد. از جمله سه ملی پوش ایرانی در زلزله ترکیه درگذشتند. روحشان شاد و یادشان گرامی باشد.

mohamadnd
18 فوریه 2023

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *