کلوپ: لیورپول به آسانی در برابر رئال کامبک نمی زند

کلوپ: لیورپول به آسانی در برابر رئال کامبک نمی زند ، یورگن کلوپ سرمربی لیورپول اعتقاد دارد که باید شانس خود را در مقابل تیم رئال مادرید امتحان کند. آنها باید تلاش کنند تا نتیجه بازی دور رفت را به نفع خود برگرداند. در ادامه سایت ورزشی همراه ما باشید.

 

صحبت های یورگن کلوب درباره بازی امشب:

کلوپ سرمربی لیورپول می گوید که با توجه به بازی سخت امشب اما ما هنوز امید زیادی برای موفقیت در برنابئو داریم. به گزارش ورزشی ، کلوپ و بازیکنانش امشب تلاش می کنند که اختلاف سه گل خود را میان رئالی ها جبران نمایند. بازی ها را باید بتوانند به وقت اضافه بکشانند. یا حتی در وقت های قانونی رئالی ها را شکست دهند. کلوپ در نشست خبری قبل از بازی دور برگشت با خبرنگاران صحبت هایی را انجام داد.

کلوپ در ادامه بیان داشت: اگر حتی یک درصد شانس برگشت داشته باشیم باید تلاش زیادی کنیم. ما باید در مقابل تیم بزرگی رقابت کنیم و تلاش خواهیم کرد که به مرحله بعد برویم. این البته شدنی هستش. من اینجا باید عرض کنم که باید بچه هایم تلاش کنند. ما باید عملکرد بد گذشته را جبران کنیم و همه طرفداران را شگفت زده کنیم. من می توانم با یک عملکرد مثبت هواداران را شگفت زده نمایم. ما در این ورزشگاه باید بازی را ببریم

نکات و آمارهای پیش بازی رئال مادرید و لیورپول

کلوپ: لیورپول به آسانی در برابر رئال کامبک نمی زند

ما در سطح بسیار خوبی بازی می کنیم. تیم ما در بالاترین سطح قرار دارد. در ابزی رفت با ضد حمله در نیمه دوم مشکل پیدا کردیم. ما نمی توانیم بازیکنانی همانند وینیسیوس و بنزما را مهار کنیم اما در بازی دو رفت توانسته بودیم این کار را برای دقیقه هایی انجام دهیم. از لحاظ تاکتیکی باید فعال باشیم. ما در خط هافبک پرس سنگینی انجام دهیم. باید ریسک را بپذیریم و در عین حال از ضد حملات جلوگیری نماییم.

ما می خواهیم همانند بازی رفت بازی کنیم ولی با این تفاوت که نباید گلی بخوریم. اگر گل بخوریم قطعا صعود نمی کنیم. من امید کمی دارم ولی خب همین کافی می باشد. ما چیزی برای از دست دادن نداریم. فوتبال ورزش اتفاقات است. آنها اعتماد به نفس بالاتری از ما دارند. ما باید مهارت خود را در تیم بالا ببریم. هیچ چیزی در ورزش فوتبال نشدنی نیست. هیچ چیز هم نمی تواند رئالی ها را دست پاچه کند. آنها تیم فوق العاده ای هستند. اما روش بازی کردن ما متفاوت است و همین باعث برتری ما خواهد شد. من احترام زیادی برای تیم مقابل قائلم و تیم رویایی می باشند.

بازی سخت لیورپول در مقابل رئالی ها

رئال مادرید به سرمربیگری کارلتو خوب عمل کردند و بازیکنان فوق العاده ای نظیر بنزما، کروس ، مودریچ و شوامنی را دارند. عجب بازیکن و عجب تیمی که فینال های بزرگی را برگزار کردند. اما بازی های خیلی خوب نیز لیورپرول با آنها داشته است. رئال همانطور که خوب عمل می کند ولی می توانند در مقابل ما شکست بخورند. ما در تمام پارامترها همانند آنها خوب هستیم. در اینجا قرار داریم تا آنها را ببریم. البته که این مساله کمی سخت است. آنها جزو بهترین تیم های دنیا محسوب می شوند. ما واقعا نمی توانیم آنها را با اختلاف سه گل ببریم ولی اگر بخواهیم و خوب بازی کنیم اینکار نیز شدنی است. اگر سه گل بزنیم بازی جبران خواهد شد. سخت است ولی با امید داشتن همه چیز ممکن است. ما باید امشب تلاشمان را انجام دهیم.

mohamadnd
15 مارس 2023

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *