کلیاین امباپه: اگر به ایتالیا بیایم مقصدم میلان است

کلیاین امباپه: اگر به ایتالیا بیایم مقصدم میلان است ، امباپه بازیکن تکنیکی و خوش نقش تیم پاری سن ژرمن در مراسم دیشب بهترین های فیفا حضور داشت و بار دیگر از علاقه خودش نسبت به تیم میلان ایتالیا صحبت هایی را انجام داد. در ادامه سایت ورزشی همراه ما باشید.

 

امباپه علاقه مند به حضور در تیم میلان ایتالیا:

کیلیان امباپه بازیکن ستاره فرانسوی تیم پاریسن ژرمن بلاخره یکبار دیگر از علاقه خودش نسبت به تیم ایتالیایی در مراسم دبست فیفا صحبت هایی را انجام داد. امباپه تاکید نمود که اگر یک روزی در ایتالیا بخواهد فوتبال بازی کند قطعا مقصد اصلی اش تیم میلان خواهد بود.

به گزارش سایت ورزشی ، کیلیان امباپه نیز در مراسم The best فیفا در شهر پاریس در کنار بازیکنان مطرحی همچون مسی حضور داشت. در زمان ورود به مراسم با یک هواداری روبرو شد و از او سوالی پرسیده شد. که اگر روزی بخواهد به سری آ ایتالیا بیاید در چه تیمی حضور خواهد داشت؟ امباپه گفت که اگر بخواهم در کشور ایتالیا و لیگ سری آ بازی کنم قطعا در میلان توپ خواهم زد و تیم میلان ایتالیا مقصد اصلی من خواهد بود.

کلیاین امباپه: اگر به ایتالیا بیایم مقصدم میلان است

کیلیان امباپه یکی از بازیکنان تکنیکی و گلزن باشگاه پاری سن ژرمن است و بعید است که به این زودی ها این تیم را ترک کند. او روزهای خوشی را در این باشگاه سپری می کند و توانسته اسمش را در تاریخ این تیم حک نماید. اما از علاقه شخصی خودش برای تیم میلان رونمایی کرد. امباپه قبلا نیز به گاتزتا دلو اسپورت گفت که ارتباط من با میلان بسیار خاص است. من در کودکی یک پرستار ایتالیایی داشتم و وقتم را با خانواده او صرف نمودم  که همه طرفدار میلان بودند. من به لطف آنها از روسونری طرفداری می کردم و بازی های تیم میلان را از نزدیک تماشا کردم.

mohamadnd
28 فوریه 2023

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *