کمپانی سرمربی جدید بایرن‌مونیخ شد

پس از چند هفته گمانه‌زنی و مذاکره با کاندیدای مختلف، امروز وینسنت کمپانی سرمربی جدید بایرن‌مونیخ شد.

خلاصه خبر

مربی بلژیکی از برنلی جدا شد تا جایگزین توماس توخل در آلیانز آرنا شود.

این انتصاب به جستجوی سه ماهه بایرن برای یافتن سرمربی جدید پایان داد.

بایرن مونیخ اعلام کرد که وینسنت کمپانی را با قراردادی تا سال 2027 به عنوان سرمربی جدید خود انتخاب کرده‌است.

کمپانی سرمربی جدید بایرن‌مونیخ شد

به گزارش وب سایت ورزشی، غول‌های بوندسلیگا پس از توافق برای جدایی از توماس توخل در پایان فصل 2023/24 در ماه فوریه، به دنبال یک سرمربی جدید بودند. با این حال، آنها نتوانستند با هیچ یک از اهداف اولیه خود به توافق برسند.

مدیران سابق جولیان ناگلزمن و هانسی فلیک هر دو با بازگشت به آلیانز آرنا مرتبط بودند. اما بایرن نتوانست با هیچ کدام به توافق برسد. بخصوص رالف رانگنیک که پیشنهاد مربی‌گری این باشگاه را بخاطر تیم ملی اتریش رد کرد.

صحبت‌هایی مبنی بر اینکه بایرن می‌تواند پس از پایان فصل توخل را در این سمت نگه دارد، وجود داشت. اما روسای باشگاه این ایده را رد کردند.

بایرن با افرادی مانند اریک تن هاگ از منچستریونایتد، توماس فرانک از برنتفورد و روبرتو دی زربی که اخیراً برایتون اند هاو آلبیون را ترک کردند، در ارتباط بود. اما در نهایت با کمپانی، سرمربی برنلی کنار آمد.

کمپانی در گفتگو با شبکه‌های بایرن گفت: “من مشتاقانه منتظر چالش بایرن هستم. این افتخار بزرگی است که بتوانم برای این باشگاه کار کنم. اف سی بایرن یک نهاد در فوتبال بین المللی است. به عنوان یک مربی، شما باید برای اینکه چه کسی هستید ایستادگی کنید: من عاشق داشتن توپ، خلاق بودن هستم. همچنین باید در زمین تهاجمی و شجاع باشیم وقتی پایه و اساس ایجاد شد، موفقیت هم خواهد آمد.”

سابقه‌ی مربیگری کمپانی

سابقه‌ی مربیگری کمپانی

این بازیکن بلژیکی در فصل 2022/23 کلارتز را با یک مارک جذاب فوتبال مالکیت به عنوان قهرمانی رساند. اما تیم جوان او نتوانست خود را با لیگ برتر تطبیق دهد. برنلی به سرعت با 24 امتیاز از 38 بازی به رده دوم سقوط کرد.

کمپانی قبل از هدایت برنلی، دو سال را در مربیگری اندرلخت به‌علاوه چهار بازی به‌عنوان بازیکن و مربی سپری کرد. شرکت در 192 بازی در مربیگری، 83 برد، 58 تساوی و 51 باخت را تحت نظارت داشته است که درصد برد 43.23 درصد را به خود اختصاص داده‌است.

کمپانی باشگاه را در شرایط نه چندانی خوبی تحویل گرفت. آنها فصل 2023/24 را در بوندسلیگا پس از بایر لورکوزن و اشتوتگارت به پایان رساندند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *