رونالدو به زلزله زدگان سوریه و ترکیه کمک کرد

فوق ستاره فوتبال هواپیمای پر از کمک را برای کمک به افراد آسیب دیده از فاجعه و زلزله زدگان سوریه و ترکیه فرستاده است. شرح کمک این فوق ستاره ی پرتغالی را در ورزشی می خوانید.

کمک 350 هزار دلاری رونالدو به زلزله زدگان سوریه و ترکیه

کریستیانو رونالدو، ستاره فوتبال، کمک سخاوتمندانه ای به قربانیان زلزله ویرانگر اخیر در سوریه و ترکیه کرد.

بازیکن سابق منچستریونایتد تحت تأثیر صحنه های غم انگیز قرار گرفت. و هواپیمای پر از وسایل مراقبتی را برای کمک به آسیب دیدگان فرستاد.

اسطوره پرتغال هزینه حمل و نقل چادر، بسته های غذایی، بالش و پتو، تخت، غذای کودک و شیر، و تجهیزات پزشکی را برای کمک به تلاش های بشردوستانه در مناطق آسیب دیده ترکیه و سوریه پرداخت کرده است. ارزش این کمک مالی 350000 دلار است.

او در گذشته سخاوت خود را با پرداخت 83000 دلار برای تامین هزینه جراحی مغز یک کودک و اهدای 165000 دلار به یک مرکز سرطان در زادگاهش پرتغال نشان داده است. رونالدو که به عنوان سفیر سازمان‌های Save the Children، یونیسف و ورلد ویژن خدمت کرده است، در دوران اوج شیوع ویروس کرونا نیز یک میلیون دلار به بیمارستان‌های پرتغال کمک کرده است.

آخرین اقدام محبت آمیز رونالدو توسط هواداران و دنبال کنندگان در سراسر جهان مورد تشویق قرار گرفت. شفقت و سخاوت او نسبت به افراد کمتر خوش شانس، الگوی بسیار خوبی برای سایر افراد مشهور و افراد است. کمک‌های این ستاره فوتبال پرتو امیدی برای زلزله‌زده‌هاست و نشان می‌دهد که حتی کارهای کوچک مهربانی نیز می‌تواند تغییر قابل توجهی در زندگی مردم ایجاد کند.

کمک رونالدو به زلزله زدگان
کمک رونالدو به زلزله زدگان

کریستیانوس رونالدو در النصر

کریستیانو رونالدو به عنوان بهترین بازیکن ماه فوریه لیگ عربستان سعودی انتخاب شد. این اولین جایزه انفرادی او پس از پیوستن به تیم لیگ عربستان است.

رونالدو در توییتر ابراز هیجان کرد و گفت که “خوشحال است که جایزه بهترین بازیکن ماه فوریه را برای لیگ روشن عربستان کسب کردم. امیدوارم اولین نفر از بسیاری باشد! افتخار می کنم که بخشی از این تیم هستم”. او همچنین اضافه کرد که این جایزه “اولین جایزه” است و او “مفتخر” به بردن برای النصر است.

رونالدو علاوه بر برنده شدن جایزه بهترین بازیکن ماه، پانصدمین گل حرفه ای خود را در پیروزی 0 4 تیمش در الوحده در ماه فوریه جشن گرفت، جایی که او هر چهار گل را به ثمر رساند.

موفقیت رونالدو در لیگ عربستان، موقعیت او را به عنوان یکی از بهترین فوتبالیست های تمام دوران تثبیت کرده است. و هواداران او در سراسر جهان مشتاقانه منتظرند تا ببینند او در آینده چه دستاوردهایی خواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *