کنایه های گالیته سرمربی پاریس به نیمار

کنایه های گالیته سرمربی پاریس به نیمار ، سرمربی تیم پاری سن ژرمن در یک پیام به طور غیر مستقیم نیمار جونیور را توبیخ نمود. او کنایه شدیدی نسبت به نیمار برزیلی داشت در ادامه سایت ورزشی این خبر مهم را می خواهید.

 

کنایه های گالیته سرمربی باشگاه فرانسوی:

کریستوف گالیته به نقل از شبکه فرانسه آر ام سی اسپورت یک کلیپی انتشار داد که بعد از باخت تیم پاری سن ژرمن در مقابل مارسی با نتیجه 2-1 در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فرانسه، بسیار عصبانی و ناراحت بود. گالیته انتقادات غیر مستقیم زیادی را علیه نیمار داشت. سرمربی پی اس جی از نحوه گل زدن روسلان مالینوفسکی برای تیم مارسی بسیار ناراحت شده بود.

گالیته گفت که من بسیار عصبان ام و ما در نیمه دوم و دقیقه های اولیه گل بسیار ساده ای خوردیم و همین باعث شد تا حریف عقب بنشیند و تمام خطوط خودش را ببندد. کار تیم ما برای حملات بعدی سخت تر شد و ما متاسفانه در این بازی باخت بدی را تجربه کردیم. مارسی تیمی نبود که ما او را نبریم و باید در جام حذفی خودمان را نشان می دادیم. نیمار یکی از مقصرین اصلی باخت در این بازی بود.

۵ دقیقه درباره پاری سن ژرمن + تاریخچه و بازیکنان

کنایه های گالیته سرمربی پاریس به نیمار

نیمار و گالیته و انتقادات:

پاریسی ها بعد از تلاش های بی سرانجام نیمار برای فریب مدافع مارسی با حرکت های نمایشی در نزدیک محوطه جریمه بعد از گرفتن توپ از مندز، گل دوم را نیز دریاف کردند و این باعث شوک به تیم شد. این شکست به معنی حذف و پایان یکی از جام های فصل فرانسه بود. گالیته امیدوار بود که چندین جام مختلف را امسال در خانه پاریس بیاورد ولی با این باخت یکی از آنها پرید. این شکست اصلا برای گالیته هضم نشدنی بود و باید ببینیم که در ادامه فصل در لیگ قهرمانان این سرمربی چطور عملکردی خواهد داشت. شما عزیزان درباره کنایه های گالیته سرمربی پاریس به نیمار چه فکری می کنید؟ لطفا آن را در بخش کامنت ها مطرح نمایید.

mohamadnd
11 فوریه 2023

4 دیدگاه در “کنایه های گالیته سرمربی پاریس به نیمار

  1. بازی دیگه یه سرش برد یه سرش باخت بلاخره هم مربی بازیکن و طرفدار پی اس جی هم ناراحتن

  2. واقعا نیمار حیف که تو این تیم بازی میکنه گالیته رو باید عوض کنن که نمیتونه مدافعش رو قوی تر کنه
    تازه مسی هم تمایلی نداره دوباره بااین تیم قرار داد ببنده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *