کنفرانس یحیی گل محمدی منتفی شد

کنفرانس یحیی گل محمدی منتفی شد ، سرمربی تیم پرسپولیس تهران یحیی گل محمدی در روزهای اخیر با خبرنگاران و صدا و سیما و سیاست و … رابطه زیاد مناسبی ندارد. اما حالا گل محمدی در یک نشست خبری اصفهانی ها حاضر نشده است. در ادامه سایت ورزشی با یک خبر مهم همراه ما باشید.

 

لغو کنفرانس خبری سرمربی سرخ پوش ها

گل محمدی سرمربی پرسپولیس که نتوانست در نشست خبری قبل از بازی با سپاهان خودش را برساند و ظاهرا این کنفرانس لغو شده است. به گزارش سایت ورزشی ، پرواز کاروان پرسپولیس به سمت اصفهان ساعت 17 پرواز کرد و تهران را ترک کردند. اما بر اساس آنچه که انتظارش را داشتند، آنها بلاخره ساعت 19 به شهر نصف جهان رسیدند. اما ساعت 19:30 این نشست خبری در هیات ورزش اصفهان لغو شد.

ظاهرا یحیی انتظار داشت که پرواز پرسپولیس از ساعت 18 در مقصد اصفهان بنشیند، اما زمانی که پرواز در ساعت 19 در اصفهان قرار گرفت و کنفرانس خبری نیز لغو شد. ظاهرا سرمربی تیم پرسپولیس به دلیل زمان بندی غلط به کنفرانس نمی رسد. کاروان تیم پرسپولیس نیز امشب در هتل آسمان حضور دارند. لغو این نشست باعث دلخوری خبرنگارهای اصفهانی از گل محمدی شده است. آنها می گویند سرمربی تیم سرخپوش های پایتخت می توانست خودش را به نشست خبری برساند.

با توجه به بررسی محل حضور تیم و سرمربی در هتل آسمان و فاصله این هتل تا محل نشست خبری حدود 30 دقیقه راه می باشد. ظاهرا قرار است ساعت 19 از هیات فوتبال اصفهان با علیرضا اشرف مدیر رسانه های پرسپولیس تماس بگیرند، اما او اعلام کرد که یحیی گل محمدی به نشست خبری خواهد رسید. اما ساعت 19:30 اشرف گفت که نشست خبری سرمربی لغو شد و یحیی به این نشست نمی رسد. بلاخره کنفرانس یحیی گل محمدی منتفی شد و اگر شما در این زمینه نظری دارید آن را در ادامه کامنت کنید.

mohamadnd
21 فوریه 2023

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *