کنی میلر: تیم رنجرز نیازی به بازسازی کامل ندارد

نی میلر می گوید که تیم رنجرز نیازی به بازسازی کامل ندارد

رنجرز در فینال جام Viaplay با نتیجه 2-1 به سلتیک باخت. این اولین شکست مایکل بیل به عنوان سرمربی بود. آنها در لیگ برتر اسکاتلند با 9 امتیاز از رقبای اولد فرم عقب هستند

کنی میلر، مهاجم سابق رنجرز، پیشنهاداتی مبنی بر نیاز به بازسازی کامل تیم در تابستان را رد کرده است.

مایکل بیل اولین شکست خود را به عنوان سرمربی رنجرز روز یکشنبه متحمل شد که آنها در فینال Viaplay Cup در همپدن پارک 2-1 مقابل سلتیک شکست خوردند.

آنها در رقابت قهرمانی لیگ برتر اسکاتلند با 9 امتیاز از رقبای اولد فرم خود عقب افتاده اند و جام اسکاتلند را به عنوان تنها امید واقعی خود در این فصل باقی می گذارند.

اما کنی میلر معتقد نیست که برای باشگاه سابقش چالشی واقعی برای قهرمانی در فصل آینده لازم باشد.

“فکر می‌کنم بازسازی خیلی قوی است”

جدیدترین اخبار ورزشی را در سایت ما بخوانید.

رنجرز تیم خوبی است، قدرت و عمق زیادی دارد.

رنجرز تیم خوبی است، قدرت و عمق زیادی دارد.
رنجرز تیم خوبی است، قدرت و عمق زیادی دارد.

مایکل بیل همیشه به دنبال این است که مهر خود را روی آن بگذارد، او قبلاً با دو اضافه شدن در ژانویه این کار را آغاز کرده است.

فکر می‌کنم سه یا چهار نفر دیگر در تابستان بیایند و افرادی هم باشند که از خانه خارج شوند.

او قبلاً گفته است که تیم نیاز به اصلاح دارد، بازیکنان زیادی در آنجا هستند که حتی در شرایط روزمره ممکن است برای تمرین غیرقابل کنترل شود.

او قطعا بازسازی نخواهد کرد، اما ممکن است در تابستان تجدید نظری در تیم ایجاد شود.”

کنی میلر معتقد است شکست آنها در جام اتحادیه تمرکز بیشتری بر دفاع رنجرز از عنوان قهرمانی جام حذفی اسکاتلند دارد.

او افزود: “لیگ قبلاً انجام شده است، بنابراین تمام تمرکز باید روی بازگشت مستقیم به آن باشد و به سمت جام اسکاتلند در پایان فصل پیش برویم، زیرا فکر می کنم اکنون این مهم است.”

فینال جام برای هر دو تیم بسیار مهم است. این یک شانس برای بردن یک جام است و من فقط این احساس را داشتم که شاید رنجرز کمی بیشتر آن را می خواست.

با رفتن به یک سوم پایانی فصل، فکر نمی‌کنم هواداران رنجرز دیگر نپذیرفتن جام‌ها را بپذیرند. این جام اسکاتلند آنقدر مهم می شود که رنجرز به فینال می رسد و در آغاز ژوئن جام را حفظ می کند.”

تاورنیه به خاطر عملکرد «غیرقابل قبول» عذرخواهی می کند

جیمز تاورنیر، کاپیتان رنجرز
جیمز تاورنیر، کاپیتان رنجرز

 

جیمز تاورنیر، کاپیتان رنجرز، پس از شکست مقابل سلتیک، از هواداران عذرخواهی کرد و این عملکرد را “غیرقابل قبول” توصیف کرد. اول از همه باید از هواداران عذرخواهی کنم. این عملکرد غیرقابل قبولی از سوی خودمان بود.

نیمه اول به اندازه کافی خوب نبود، ما این را می دانیم و گل دادن قبل از نیمه کار بیشتری را برای ما باقی گذاشت. دومی را پذیرفتیم و سپس به گل خود رسیدیم، یک موقعیت خوب دیگر ایجاد کردیم اما زمان کافی را در بازی تلف کردیم تا واکنش نشان دهیم و این ناامید کننده ترین عامل است. بله، واضح است که وقتی آلفردو گلزنی کرد، باور داشتیم و سپس چند موقعیت دیگر ایجاد کردیم. «اما نمی‌توانید آنقدر در بازی وقت بگذارید و سعی کنید خود را به بازی بازگردانید.

بنابراین ما از این موضوع ناامید شدیم. ما به نتایجی که می‌خواستیم می‌رسیدیم، اما وقتی مهم بود، به نتیجه نرسیدیم.

ما می دانیم که کارهای زیادی برای انجام دادن وجود دارد و به سختی در زمین تمرین ادامه می دهیم. اما ما باید هر بازی را ارائه دهیم و امروز نتوانستیم این کار را انجام دهیم.”

 

Pooria
28 فوریه 2023

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *