کونسیسائو، مربی باشگاه پورتو پرتغال، اراده تیمش در رقابت با اینتر میلان ایتالیا را به دست آوردن پیروزی و صعود به مرحله حذفی این مسابقات دانست.

سرخیو کونسیسائو، سرمربی پورتو پرتغال
سرخیو کونسیسائو، سرمربی پورتو پرتغال
گزارش رسانه

به گزارش رسانه ورزشی، پورتو پرتغال با 2 پیروزی و 4 شکست به عنوان تیم دوم به همراه تیم کلوب بروژ بلژیک از گروه دوم راهی مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا شد. بازیکنان سرخیو کونسیسائو، که در رده دوم جدول سوپر لیگ پرتغال حضور دارند، امشب در دیدار مرحله رفت حذفی در ایتالیا به مصاف اینتر می رود.

پورتو پرتغال و اینتر ایتالیا
پورتو پرتغال و اینتر ایتالیا
تاکید مربی پورتو قبل از بازی مقابل اینتر

این مربی در نشست کنفرانس خبری پیش از این دیدار اعلام کرد که هدف بازیکنان و کادرفنی، کسب پیروزی و صعود به مرحله یک چهارم نهایی مسابقات است.

بازیکنان پورتو پرتغال
بازیکنان پورتو پرتغال
شروع صحبت های کونسیسائو

خود را آماده این دیدار مهم کردیم و می خواهیم در آخر ما پیروز میدان باشیم و مجدد به مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا کنیم. آمادگی برای همچین مسابقه هایی در این سطح، یک چالش شگفت انگیز است.

مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا
مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا
اشاره مربی پورتو به قهرمانی 20 سال پیش در لیگ قهرمانان اروپا

کونسیسائو، اشاره کرد که قهرمانی تاریخی پورتو در لیگ قهرمانان اروپا، استثنایی بود. قهرمانی در چمپیونزلیگ به جز تیم های قدرتمند اروپا، برای تیم های دیگر بسیار سخت است. آخرین قهرمانی پورتو در این رقابت ها تقریبا به 20 سال پیش برمی گردد.

قهرمانی پورتو پرتغال در لیگ قهرمانان اروپا
قهرمانی پورتو پرتغال در لیگ قهرمانان اروپا
ادامه گفت و گوی مربی پورتو

به عنوان سرمربی یک باشگاه تاریخی و داشتن یک گروه بسیار عالی که تماما به آن اعتماد دارم، تمام تلاش خود را انجام می دهیم تا بتوانیم نتیجه مثبتی کسب کنیم و امشب سرفراز از میدان فوتبال خارج شویم.

باشگاه پورتو پرتغال
باشگاه پورتو پرتغال
کونسیسائو، درباره مباحث مالی گفت:

وی، اشاره کرد مسائل مالی تنها شرط کسب موفقیت نیست و تیم های دیگری مانند پورتو می توانند برای خود شانس موفقیت داشته باشند. از سال 2006، تنها باشگاه بایرن مونیخ آلمان در مجموع عناوین ملی و بین المللی از پورتو پرتغال بهتر عمل کرد.

این در حالی است که تیم ما و کلوب بروژ بلژیک، کمترین هزینه را در بین باشگاه های حاضر در این مرحله حذفی دارند. البته این را همه می دانند که پول در زمین فوتبال، بازی نمی کند و موارد دیگری هم در موفقیت نقش بسزایی دارند.

جدول گروه 2 لیگ قهرمانان اروپا
جدول گروه 2 لیگ قهرمانان اروپا
تاکید دوباره سرخیو کونسیسائو، به هدف تیمش

ما با جزئیات کامل و تلاش راسخ برای این دیدار حساس آماده شده ایم و مطمئن هستیم که در صورت انجام درست برنامه هایمان به هدفی که داریم، خواهیم رسید. ( پیروزی و صعود و قهرمانی )

تعریف و تمجید از حریف امشب ( اینتر ایتالیا )

تیم اینتر ایتالیا، تیمی بسیار قدرتمند است که هم در فوتبال ایتالیا جایگاه ویژه ای دارد هم در فوتبال اروپا. این تیم در طول تاریخ از بازیکنان بزرگی برخوردار بود و اکنون از بازیکنان بزرگی با آمار فردی بسیار خوب بهره می برد. البته لازم به ذکر است که تیم ما هم از نظر کیفیت فردی و تیمی به ایمان کامل رسیده است.

باشگاه اینتر ایتالیا
باشگاه اینتر ایتالیا
سابقه تقابل های اخیر پورتو و اینتر

تیم اینتر ایتالیا و پورتو پرتغال، تاکنون 4 بار در لیگ قهرمانان اروپا، مقابل یکدیگر قرار گرفتند که اینتر 2 برد برای اینتر و 1 برد برای پورتو و 1 بازی به تساوی رسید.

تقابل اخیر پورتو پرتغال و اینتر ایتالیا
تقابل اخیر پورتو پرتغال و اینتر ایتالیا
نتایج 4 تقابل اخیر دو تیم

مرحله یک هشتم نهایی فصل 2004 با تساوی 1 بر 1 به پایان رسید. در بازی برگشت اینتر با نتیجه 3 بر 1 پورتو را شکست داد و به مرحله بعدی راه پیدا کرد.

در دیدار رفت مرحله گروهی در سال 2005، پورتو پرتغال با کسب نتیجه 2 بر صفر حریف خود را مغلوب کرد. اما در بازی برگشت در همین گروه با نتیجه 2 بر 1 مغلوب تیم ایتالیایی شد.

غایبین دو تیم در بازی امشب

اینتر ایتالیا: آنخل کوره آ آرژانتینی به دلیل مصدومیت این بازی را ازدست داد.

پورتو پرتغال: اوتاویو، اوانیلسون، کاردوسو، اوریبه، گالنو، تونی مارتینز و گابریل ورون از جمله صف طولانی غایبین این تیم در بازی امشب هستند.

لحظه مصدومیت خوآکین کوره آ بازیکن آرژانتینی اینتر ایتالیا
لحظه مصدومیت خوآکین کوره آ بازیکن آرژانتینی اینتر ایتالیا
لحظه مصدومیت اوتاویو بازیکن پرتغالی پورتو پرتغال
لحظه مصدومیت اوتاویو بازیکن پرتغالی پورتو پرتغال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *