کینگزلی کومان: اگر دوباره به پاریس گل بزنم خوشحالی میکنم

کینگزلی کومان: اگر دوباره به پاریس گل بزنم خوشحالی میکنم ، کومان بازیکن فرانسوی تیم بایرن مونیخ آلمان گفت که در بازی رفت به احترام هواداران پاری سن ژرمن خوشحالی انجام نداد. ولی قطعا با گلزنی دوباره خوشحالی خواهم کرد. در ادامه سایت ورزشی همراه ما باشید.

 

گلزنی کلنگزلی کومان برای بایرن مونیخ:

کینگزلی کومان در بازی رفت به احترام طرفداران باشگاه PSG در زمان گلزنی اصلا خوشحالی نکرد. اما از اینکار خودش پشیمان شده و می گوید اگر دوباره گل بزنم قطعا خوشحالی می کنم. به گزارش سایت ورزشی ، کومان وینگر فرانسوی تیم بایرن علاقه زیادی به پاریس و تیم پاری سن ژرمن دارد و این علاقه خودش را کتمان نمی کند. نشریه Canal plus گزارش داد که کینگزلی در یک مسابقه و تقابل حساس برابر با پاری سن ژرمن در بازی برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا درباره دوران حضورش در تیم پاریس صحبت هایی را انجام داد.

 

صحبت های کینگزلی کومان در مصاحبه اخیرش:

کینگزلی کومان: اگر دوباره به پاریس گل بزنم خوشحالی میکنم

او از عشق و علاقه شدیدش به پاریس خبر داد. حتی به هیچکس نمی گویم که چرا برای باشگهی که هفت سال است در آن بازی کرده ام احترام زیادی قائل هستم. در روز چهارشنبه نیز من هرکاری کردم تا تیمم از این مرحله صعود نماید.

 

عدم خوشحالی کینگزلی کومان در بازی رفت:

همانطور که می دانید در اوایل مسابقه به بنده توهین های زیادی شد. من با خود گفتم که نباید اقدامات چند نفر ذهنیتم را نسبت به پاریس تغییر دهد. اما وقتی گل میزنید، دوست دارید روی زانوهایتان سر بخورید و خوشحالی تان را نشان دهید. ولی من باز هم به هواداران تیم قبلی خود احترام گذاشتنم. اما اگر بتوانم در بازی های آینده گل های بیشتری بزنم، قطعا خوشحالی ام را بروز می دهم.

در ادامه درباره پرسنل کیمپمبه بازیکن پاریس گفت: من به او گفتم که چنین مصدومیت هایی داشتم. اما در این حد جدی نیست و من میدانم که او یک بازیکن جنگجو و عالی است و قطعا باز خواهد گشت. او یک لقب ژنرال دارد و واقعا رهبر فوق العاده ای است.

mohamadnd
6 مارس 2023

1 دیدگاه در “کینگزلی کومان: اگر دوباره به پاریس گل بزنم خوشحالی میکنم

  1. داداچ خوشحالی بکن از گل زدنت، تیم ها لیاقت ندارن براشون ارزش قائل بشی اونم تیم پولدار پاریس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *