گابریل ژسوس به تمرینات گروهی آرسنال برگشت

گابریل ژسوس به تمرینات گروهی آرسنال برگشت ، یکی از بازیکنان تاثیرگذار و خوب باشگاه آرسنال قطعا ژسوس است. گابریل بازیکن جوان در یک بازی رسما تماشاگر ویژه پیروزی 3-2 آرسنالی ها در مقابل منچستریونایتد از جایگاه ویژه بود. ظاهرا حالا به تمرینات گروهی باشگاهش بازگشته است. در ادامه سایت ورزشی همراه ما باشید.

 

علت مصدومیت گابریل ژسوس در فوتبال:

گابریل ژسوس از بازیکنان توپچی های لندن است که بعد از مصدوم شدن در جام جهانی، زانوی خودش را تحت عمل جراحی قرار داد و بعد از آن نیز یک دوران نقاهت بعد از عمل را سپری کرد. زمان بازگشت این بازیکن به ترکیب آرسنال همیشه یک سوال بزرگ در ذهن طرفداران بوده است. میکل آرتتا نیز هیچ اطلاعاتی از وضعیت ژسوس نمی داد و درباره این بازیکن سکوت می کرد. اما حالا از زمان بسیار زودتر از انتظارها به تمرینات گروهی تیم برگشته است.

گابریل ژسوس به تمرینات گروهی آرسنال برگشت

حتی در یک مصاحبه درباره وضعیت مصدومیت و زمان تقریبی بازگشت خود گفت: شاید چهار یا پنج هفته دیگر به فوتبال و آرسنال برگردم. با اینکه انکیتا تا حدودی توانست جای خالی ژسوس را در تیمش پر نماید، اما قطعا بازگشت این مهاجم پرتجربه می تواند راه قهرمانی آرسنال را هموار نماید.

 

گابریل ژسوس به تمرینات گروهی آرسنال برگشت

ژسوس بعد از چندین ماه از مصدومیتش دوباره آماده برگشتن به فوتبال است. گابریل ژسوس مهاجم برزیلی باشگاه آرسنال انگلیس است که بعد از عمل جراحی و استراحت و دوران ریکاوری، حالا آماده برگشتن به تیم محبوب خودش است. توپچی ها انتظار این بازیکن گلزن را می کشند.

علت مصدومیت گابریل ژسوس در فوتبال

گابریل ژسوس در دوره های مسابقات جام جهانی 2022 قطر از ناحیه زانو دچار مشکل و مصدومیت شد. از آن زمان به اتاق جراحی و عمل رفت و از میادین فوتبال دور ماند و سپس ماه ها به استراحت پرداخت. او حتی بازی منچستر و آرسنال را نیز از جایگاه ویژه تماشا کرد. حالا در آستانه تقابل دو تیم آرسنال و اسپورتینگ به تمرینات گروهی باشگاه برگشته است.

mohamadnd
8 مارس 2023

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *