گالاتاسرای به گوندوگان پیشنهاد داد!

دورسون اوزبک، رییس باشگاه گالاتاسرای، از تصمیم جالبی خبر داد. گالاتاسرای به گوندوگان پیشنهاد داد! بلندپروازی جدید گالاتاسرای برای جذب بیشتر ستاره‌ها به این باشگاه در سال‌های اخیر تکرار شده‌است.

گالاتاسرای به گوندوگان پیشنهاد داد!

به گزارش “ورزشی“، گوندوگان پس از روزهای بسیار درخشان در ترکیب منچسترسیتی و کسب جام‌های پی‌درپی در این تیم، در پنجره نقل و انتقالات تابستانی سال گذشته تصمیم گرفت که لیگ برتر انگلیس را ترک کند. او به بارسلونا پیوست. تا رویایی قدیمی خود را محقق کند.

او فصل اول دشواری را در این تیم و تحت هدایت ژاوی پشت سر گذاشت. برخلاف روزهای درخشانش در سیتی، در این فصل نتوانست دست به هیچ جامی برساند. البته امیدوار است که شرایط در فصل آینده در بارسا و تحت  هدایت هانسی فلیک اوضاع برای خودش و باشگاه بهتر پیش برود.

مشتری از لیگ ترکیه رسید

مشتری از لیگ ترکیه رسید

اما به نظر می‌رسد که او حداقل یک مشتری پر و پا قرص در این پنجره تابستانی خواهد داشت. رییس باشگاه گالاتاسرای در گفتگو با خبرنگاران درباره برنامه‌های تیمش صحبت می‌کند. « من فکر می‌کنم که ما باید سه بازیکن جدید جذب کنیم. تا بتوانیم در لیگ قهرمانان شانس رقابت داشته باشیم. شاید زمان تلاش برای خرید رویایی من رسیده باشد. که این بازیکن ایلکای گوندوگان است.»

بعید است که این بازیکن پس از فقط یک سال حضور در بارسا تصمیم به خروج از این باشگاه بگیرد. اما ریشه ترک این ستاره آلمانی شاید موجب این شود که روزی به این باشگاه برود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *