پرز مدیرعامل باشگاه رئال مادریذ

در تابستان 2019 با انتقالی به قیمت 130 میلیون یورو که گرانترین خرید رئال مادرید بود، برای انتقال ادن هازارد از تیم چلسی به تیم رئال مادرید هزینه شد. این انتقال برای پر کردن جای خالی کریستیانو رونالدو بود. اما مصدومیت شدید او در نوامبر همان سال برابر پی اس جی در لیگ پر هیجان قهرمانان، شروع کابوس های ستاره بلژیکی  بود.

مصدومیت های متوالی برای گرانترین خرید رئال مادرید

هازارد پس از آن مصدومیت دیگر نتوانست به روز های خوب اوجش برگردد. بار ها و برها مصدوم شد، همین موضوع باعث افت آن شد. در یک سال گذشته ادن از مصدومیت ها فاصله گرفت، ولی دیگر اعتماد یه نفس سابق را نداشت، و از ترکیبات رئال مادرید تا چند وقت دور بود .

کارلو آنچلوتی به هازارد در بازی حساس در مقابل وایا دولید میدان نداد. ولی گفت برابر کاسرنیو در یک شانزدهم نهایی کوپا دل ری به میدان خواهد رفت. کارلتو به قولش عمل کرد. هازارد بلاخره در ترکیب اصلی قرار گرفت. اما در دقیقه  68 حضور در میدان مسابقه، نمایشی ناامید کننده ای داشت. او در کل بازی های خودش فقط 24 بار توپ را لمس کرده است. گل نزده است، هیچ پاس گلی نداده است. حتی یک دریبل موفقی هم نداشته است.

ادن هازارد حتی یک شوت هم به سمت دروازه نداشته است، سپس جای خود را آلوارو رودروگز 18 ساله داد. به گفته یکی از بازیکنان تیم کاسرنیو در پایان بازی، ادن هازارد این قدر بی علاقه بازی میکرد، حتی به دنبال توپ هایی که به او داده می‌شد هم نمی‌دوید. هازارد در بازی مقابل ویارئال که شنبه برگزار شد نیز قایب بود و در ادامه فصل هم بعید به نظر می‌رسد که جایی در ترکیب ثابت رئال مادرید داشته باشد. به خصوص شنیده می‌شود در حال حاظر از لحاظ فرم بدنی شرایط مصاعدی ندارد.

ادن هازارد در ترکیب اصلی رئال مادرید
ادن هازارد در ترکیب اصلی رئال مادرید

گرانترین خرید های رئال مادرید ادن هازارد

سایت اتلتیک امروز نوشت که رئال به ادن هازارد اعلام کرده است. تمامی درخواست ها برای نقل و انتقال او مورد بررسی قرار می گیرد اما نظر نهایی در مورد همه چیز به خود او بستگی دارد. قرار داد ادن هازارد با رئال مادرید تا سال 2024 اعتبار دارد .

 

Hesam
16 ژانویه 2023

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *