گری نویل

آرسنال پس از پیروزی 2-0 مقابل تاتنهام، 8 امتیاز صدرنشین لیگ برتر است. گری نویل فکر می کند که منچسترسیتی و منچستریونایتد بالاتر از آرسنال قرار خواهند گرفت. آنتونیو کونته در مورد شانس قهرمانی آرسنال صحبت می کند. “آنها آماده مبارزه برای کسب عنوان هستند.” پل مرسون فکر می کند که حالا آرسنال باخت.

آرسنال با برتری 2-0 مقابل تاتنهام در دربی پر جنب و جوش شمال لندن در ورزشگاه تاتنهام هاتسپر، صدرنشین جدول لیگ برتر شد.

این نتیجه باعث شد آرسنال 8 امتیاز از منچسترسیتی، قهرمان فعلی، با نیوکاسل و منچستریونایتد یک امتیاز بیشتر جلوتر باشد.

وقتی از نویل پرسیده شد که آیا آرسنال قهرمان لیگ برتر خواهد شد. نویل در پادکست خود گفت: “نه. اما من گفتم لستر قهرمان لیگ نخواهد شد. آنها قهرمان لیگ نخواهند شد. منچسترسیتی قهرمان لیگ خواهد شد و من فکر می کنم منچستریونایتد قهرمان لیگ خواهد شد. دوم خواهد شد و می دانم که هواداران آرسنال را آزار خواهد داد!رزه برای کسب عنوان هستند”; پل مرسون فکر می کند که حالا آرسنال باخت.

دوست دارم منچستریونایتد قهرمان شود،اما فکر نمی‌کنم این اتفاق در این فصل بیفتد.

ارلینگ هالند
ارلینگ هالند

“واقعیت این است که من فکر می‌کنم در مقطعی منچسترسیتی به سرعت خواهد رسید. وقتی آنها این کار را انجام دهند، باید دو بار با آرسنال بازی کنند. ارلینگ هالند در سیتی این سرویس را دریافت نمی‌کند یا باید کارهای بیشتری انجام دهد. من این سوال را خواهم پرسید.

«آیا او نیاز به انجام کارهای بیشتری دارد یا باید صبور باشد؟

اگر ارلینگ هالند شروع به ضربه زدن کند. اگر دفاع شروع به تقویت کمی بیشتر از آنچه که کرده است، و اگر بتوانند روبن دیاس را بازگردانند، فکر می‌کنم سیتی برنده خواهد شد.

“در مقطعی، دوره بسیار سختی برای آرسنال در این فصل وجود خواهد داشت. آیا می توان تصور کرد که آرسنال به همین شکل خود ادامه دهد؟ فکر نمی کنم اینطور باشد. آیا آنها می توانند در سه بازی دو تساوی و یک شکست داشته باشند. و اگر آنها این کار را انجام دهند، برتری آنها از بین می رود، و گروه با آنها همراه است؟ آنها اندکی دیگر به عقب برمی گردند.اما من همچنان فکر می کنم که این فصل برای آرسنال بسیار بهتر از آنچه تصور می کردم خواهد بود.

“من می دانم که هواداران آرسنال مرا مورد ضرب و شتم قرار خواهند داد. همانطور که در چهار ماه گذشته انجام داده اند. امیدوارم برنده شوید! من فکر می کنم برای میکل آرتتا، شکست دادن [آنتونیو] کونته، [یورگن] کلوپ برای مدیران جوان بسیار دشوار است. ، [کارلو] آنچلوتی، [پپ] گواردیولا، [ژوزه] مورینیو قالب می‌کنند و یکی از آن مربیان فوق‌العاده می‌شوند. شما نمی‌توانید آنها را بشکنید.

من سیتی عناوین زیادی را برای من به دست آورده است!

“اگر آرتتا در این فصل لیگ را برد، او به این دسته تقسیم می شود. او به هر حال این کار را انجام می دهد، زیرا فوتبالش فوق العاده است. اما او باید آن جام را به دست آورد. یک لیگ قهرمانان، یک لیگ برتر، آنها مربیان فوق العاده هستند. بنابراین، اگر منچستریونایتد نتواند آن‌ها را ببرد، اما من فکر نمی‌کنم آن‌ها را ببرند، زیرا من ترجیح می‌دهم آن را برای لیگ برتر داشته باشم.

Pooria
17 ژانویه 2023

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *