گری نویل: زمان آن است که هری کین تاتنهام را ترک کند.

گری نویل: زمان آن است که هری کین تاتنهام را ترک کند و منچستریونایتد واقع بینانه ترین گزینه او در تابستان است

گری نویل معتقد است که هری کین در تابستان امسال باید تاتنهام را ترک کند اگر بخواهد مدال نقره کسب کند و احساس می کند تنها گزینه واقعی این مهاجم در بین باشگاه های انگلیسی منچستریونایتد است.

منچستریونایتد واقع بینانه ترین گزینه هری کین است و می گوید که او برای دکلان رایس از وستهم حق بیمه پرداخت نمی کند.

کین در این فصل فرم فوق العاده ای برای باشگاه دوران کودکی خود داشته است و در 25 بازی لیگ برتر 18 گل به ثمر رساند و از جیمی گریوز به عنوان بهترین گلزن تاریخ باشگاه پیشی گرفت. اما در 29 سالگی همچنان منتظر است تا مدال نقره را به ثمر برساند.

تاتنهام برای صعود به جمع چهار تیم برتر لیگ برتر می‌جنگد و هفته آینده در بازی برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف آث میلان می‌رود. اما امیدهای آن‌ها در جام حذفی چهارشنبه شب مقابل شفیلد یونایتد با نتیجه 1-0 به پایان رسید. شکست و خشکسالی 15 ساله آنها را در کانون توجه قرار داد.

کین در برامال لین استراحت کرد و تنها در نیمه دوم به عنوان بازیکن تعویضی ظاهر شد و نویل، کارشناس اسکای اسپورت احساس می‌کند که تابستان امسال زمان مناسبی برای او برای خروج است.

نویل گفت: فکر می کنم هری کین می خواهد جام ها را به دست آورد. این موضوع به این موضوع بستگی دارد که آیا او آن را به عنوان موردی می‌بیند که در پنج سال اخیر خود به تاتنهام متعهد شده و کارهایی را انجام می‌دهد که برخی از بازیکنان انجام داده‌اند.

مت له تیسیر این کار را در ساوتهمپتون انجام داد. بازیکنان دیگری در گذشته این کار را انجام داده اند که برای انگلیس بازی کرده اند، جایی که آنها به یک باشگاه متعهد شده اند.

 

جدیدترین اخبار ورزشی را در سایت ما بخوانید.

اما اگر قرار باشد هری برود، فکر می‌کنم اکنون زمان آن است.

هری کین
هری کین

کین قبلاً هدف منچسترسیتی بوده است. اما تابستان گذشته ارلینگ هالند در استادیوم اتحاد به خدمت گرفت و نویل احساس می‌کند رقبای اولدترافورد آنها گزینه واقعی‌تری هستند.

او بازیکن فوق‌العاده‌ای است، او یک حرفه‌ای بزرگ است، و من فکر می‌کنم اگر هری کین می‌توانست اکنون ترک کند. و شما می‌توانستید او را به باشگاهی در منچستر، احتمالا یونایتد یا سیتی، ترک کنید، فکر می‌کنم او از این فرصت استفاده می‌کرد. ،” او اضافه کرد.

به دلیل هزینه‌های هالند و کارهایی که با او انجام داده‌اند، به احتمال زیاد سیتی نخواهد بود، اما منچستریونایتد به دنبال یک مهاجم مرکزی است.

 

” او کاملاً به تاتنهام وفادار است و رقابت بزرگی با چلسی وجود دارد. بنابراین من نمی بینم که چنین اتفاقی بیفتد، حتی اگر آنها به یک مهاجم مرکزی نیاز دارند.”

او به دلیل رقابت ها به آرسنال نمی رود، بنابراین منچستریونایتد تنها گزینه تابستانی هری کین در انگلیس است.

به بایرن مونیخ اشاره شده است. این ممکن است اتفاق بیفتد و من فکر می کنم دنیل لوی اگر بخواهد به مسابقات بین المللی برود خوشحال تر خواهد بود، بنابراین ما می توانیم آن را ببینیم.

اما من فکر می‌کنم هری، اگر می‌خواهد جام‌ها را کسب کند، باید تاتنهام را ترک کند، زیرا تاتنهام با این جنبه مشکل دارد.

نویل با کین در مورد رایس موافق است

گری نویل
گری نویل

نویل همچنین از اظهارات روی کین، درباره دکلان رایس پس از پیروزی 3-1 منچستریونایتد مقابل وستهم در جام حذفی حمایت کرد.

رایس، مانند هم‌تیمی‌اش در انگلیس، کین، هنوز موفق به کسب مدال نشده است. و تمام دوران حرفه‌ای خود را در یک باشگاه گذرانده است. و با انتقال به یکی از شش تیم بزرگ لیگ برتر در تابستان امسال و در ازای دریافت مبلغی پیوند خورده است.

نویل افزود: دیشب شنیدم روی چه گفت و با او موافقم.

بدیهی است که دکلان موقعیت را می‌داند. اما وقتی به هافبک‌های کلاس جهانی و بازیکنانی از این نوع نگاه می‌کنم. چون رایس به اندازه کافی گل نمی‌زند یا پاس گل نمی‌دهد، بنابراین شما او را در دسته‌ای قرار می‌دهید که بیشتر یک نابودگر است. ، پس باید فردی باشید که به نظر من در بازی با توپ و بازی های ارتباطی مهارت بالایی داشته باشد. و از ظرافت های وارد شدن به توپ از دفاع چهارگانه آگاه باشد.

Pooria
3 مارس 2023

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *